גאוות הגלבוע: שער הזהב של ניב בן-איש העלה את נבחרת הכדורשער לגמר

יב בן איש- ממשיך להצטיין, ועוזר לנבחרת ישראל לסיים במקום השני המכובד בטורניר בין-לאומי

נבחרת ישראל בכדורשער עד גיל 19, סיימה במקום השני והמאוד מכובד, במסגרת טורניר בין-לאומי שהתקיים בליטא. הטורניר היווה הכנה משמעותית לאליפות אירופה 2018 עד גיל 19, שיתקיים בסוף השנה הנוכחית בישראל, בכפר הנוער ויצו ניר-העמק שזכה לארח את האירוע.
נבחרת ישראל מנתה בטורניר חמישה שחקנים, שניים מהם תלמידי ניר-העמק ניב בן איש, ואוסמה אבו עפאש, ושלושת השחקנים בסגל בני 13. בתחרות התמודדו הנבחרות: גרמניה, שבדיה, דרום קוריאה, ליטא, דנמרק, כאשר הנבחרת מישראל היא למעשה נבחרת חדשה, שזהו לה המבחן הבין-לאומי הראשון.
את שלב הבתים נבחרת ישראל סיימה במקום השלישי המקנה כרטיס לחצי הגמר, בו פגשה את שבדיה ובמשחק צמוד והחזק ביותר מכל משחקי התחרות, ניצחה ישראל בהארכה משער הזהב של ניב בן-איש, ועלתה למשחק הגמר בהתמודדות על מדליית הזהב נגד דרום קוריאה החזקה.

נבחרת ישראל בכדורשער עד גיל 19
נבחרת ישראל בכדורשער עד גיל 19

שניר כהן, מאמן הנבחרת, מספר כי "התחושות מדהימות! זו הייתה נסיעה עם המון סימני שאלה. אני והצוות האימון פחות מכירים את השחקנים בגילאים הצעירים. יתר על כן, הנבחרת הישראלית כללה את השחקנים הצעירים ביותר בטורניר, שזו פעם ראשונה שהם משחקים ברמה הבין-לאומית. השחקנים התעלו על עצמם ונתנו הופעה שעולה על כל דמיון, אני גאה בהם מאוד ואנו ישר חוזרים לאימונים סדירים על מנת להמשיך להתקדם ולנסות להפתיע גם באליפות אירופה אל מול הצופים הביתיים שלנו".
נזכיר כי ניב בן-איש, מהישוב ניר-יפה, לומד "בויצו ניר-העמק" שם גם החל את צעדיו הראשונים בספורט הכדורשער, ורכש מיומנויות וכישורים רבים ששיפרו את יכולותיו.