גאווה מקומית: רס"ם (מיל') חגי ממן מעין הנציב – בין מצטייני הרמטכ"ל במילואים

"בהיותי תושב הגזרה, לקחת חלק בפעילות ההגנה עליה היא שליחות מובנת מאליה. ברור לי שאעשה כל שביכולתי כדי להגן על תושבי הגזרה, במיוחד על המשפחה שלי והאנשים שהכי קרובים אליי", אומר רס"ם ממן

בשבוע שעבר, התקיים טקס מצטייני הרמטכ"ל במילואים. בין המצטיינים נבחר מפקד פלוגה רס״ם חגי ממן מקיבוץ עין הנציב שבעמק המעיינות. ממן, בן 42, הוא אב לשישה.
בשנת 2003 התגייס חגי לגדוד 5035. כ – 13 שנים לאחר מכן, במהלך שנות מילואיו, הגיע לית״ם 7078 והחל לשרת כלוחם ביחידה. מדובר ביחידת תגובה מהירה בגזרת העמקים של מילואימניקים בעלי מוטיבציה גבוהה, יוצאי יחידות קרביות וסיירות תושבי העמקים.
ביוני 2020, חגי הגיע לגיל הפטור ע״פ חוק שירות המילואים. למרות זאת, ביקש להתנדב ביחידה עד סוף 2030 ולקח על עצמו את כל הטיפול הלוגיסטי ברכבים, בנשקים וכו'.
בהמשך הוא הצטרף ליחידה מלא במוטיבציה מיום הקמתה והינו היחידי שהצליח להעמיד את המערך בצורה מעוררת השראה.
לאורך השנים השקיע חגי מזמנו האישי לטובת הכנת ימי האימונים, ארגון הציוד, שמירת הכשירות של הרכבים והנשקים וארגון הלוגיסטיקה מול החטיבה.
חגי הינו הראשון להתנדב לכל משימה והאחרון לסיימה. השקט והכריזמה שלו מביאים לעלייה ברמת שמירת הציוד ולרתימת הלוחמים.
חגי מספר תחושותיו מהשירות: "בהיותי תושב הגזרה, לקחת חלק בפעילות ההגנה עליה היא שליחות מובנת מאליה. ברור לי שאעשה כל שביכולתי כדי להגן על תושבי הגזרה, במיוחד על המשפחה שלי והאנשים שהכי קרובים אליי".