בשעה טובה: אסי גלבוע שברה בצורת

אוי כמה שבאסי גלבוע התגעגעו למילים ניצחון-וכיבוש. אחרי שלא ניצחה בשבעת המחזורים האחרונים וגם לא כבשה, הקבוצה של אבי דנן השיגה (שישי), סוף-סוף, ניצחון ביתי 1:2 מול נועלת הטבלה מג'דל כרום, שסיימה משחק שמיני רצף ללא ניצחון ויכולה להתכונן בשקט לעונה הבאה בליגה ב'.
אסי גלבוע הגיעה למשחק הזה בתחושה שאין יותר מקום לטעויות וכי אובדן נקודות מול נועלת הטבלה פירושו הסתבכות רצינית בבוץ התחתית. מן העבר השני, במג'דל כרום הגיעו למשחק בהרגשה שזו אולי ההזדמנות האחרונה של הקבוצה לצאת לאיזשהו מסע היחלצות.
במחצית הראשונה דווקא החניכים של צדוק מלכה היו עדיפים יותר, וניצלו את המשחק הלא מאורגן של המקומיים. אבל בחצי השני התהפכו היוצרות ואסי גלבוע לקחה את ההובלה במשחק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בדקה ה-55 הקשר אדיר דיין, שבשני המשחקים האחרונים חוזר לעצמו, השתלט על כדור חוזר ברחבה והעלה את אסי גלבוע ליתרון 1:0. 20 דקות מאוחר יותר איימן אבוסלאח, שהיה אחד המצטיינים היום במגרש, הוכשל ברחבה והשופט פסק פנדל. את הפנדל ניצל יניב דרעי בכדי להעפיל את היתרון של המקומיים ל-2:0. רגע לפני שריקת הסיום עדן נחמני כבש שער מצמק לזכות האורחים, מה שגרם ללחץ אדיר בספסל של אסי גלבוע אבל לא מעבר לזה.
חבר הנהלת אסי גלבוע, לירן דניאל, אמר בסיום המשחק: "אין ספק שהניצחון הזה שיחרר לחץ גדול מאוד והרגיע את כל המערכת. חיכינו לניצחון הזה הרבה זמן. עכשיו אנחנו עם 28 נקודות וזה הרבה יותר טוב. אם חלילה היינו מפסדים במשחק הזה היינו מסתבכים חזק בתחתית. במחצית הראשונה מג'דל כרום היו יתר טובים ואנחנו לא היינו מספיק מאורגנים. אני שמח שבמחצית השנייה הראנו שיפור ניכר. בסופו של דבר ניצחנו בצדק והתוצאה הסופית הייתה יכולה להיות גבוהה יותר".