בשל המצב הביטחוני: המשחק בין  מגדל העמק לבאקה נדחה שוב

המשחק בין מגדל העמק לבאקה אל גרבייה נדחה שוב בשל המצב הביטחוני. מאמן באקה, צחי אילוז זועם: "למה משחקים בין כפר כנא לבית שאן וחדרה לאיכסל כן מתקיימים ומשחק בבאקה לא? אין שום הסבר הגיוני. משהו פה מריח לי לא טוב"

 

בעקבות המצב הביטחוני הקשה המשטרה החליטה היום לדחות פעם נוספת את המשחק בין הפועל באקה אל גרבייה להפועל מגדל העמק שהיה אמור להתקיים מחר במגרש בבאקה (שלישי).

בעוד שבמגדל העמק קיבלו את ההחלטה בסיפוק רב, החלטה זו גרמה לזעם עצום בקרב אנשי באקה משום שמשחקים אחרים בהן מעורבות קבוצות יהודיות וערביות בליגה א' צפון, יתקיימו מחר כמתוכנן. כמו למשל, המשחק בין חדרה לאיכסאל (עילוט), בית שאן מול כפר כנא ומג'דל כרום מול צור שלום (כאוכב).

"אין שום הסבר הגיוני למשטרה למה כן מאפשרים לשחק בעילוט ודווקא בבאקה לא. פשוט בושה. זו החלטה הזויה ושערורייתית", מאמן באקה אל גרבייה, צחי אילוז, רותח מזעם לנוכח החלטת המשטרה.
"זה היה אמור להיות המשחק הביתי האחרון שלנו לפני השזירוע במגרש ובגלל הדחייה הזו אנחנו נצטרך בשבוע הבא לשחק שלושה משחקים רצופים בחוץ.
נוסף על הכל, זה גורם לנו נזק כלכלי עצום כי אנחנו קבוצה שזקוקה להכנסות מהקהל וכעת זה עלול להכניס אותנו גם לבעיה כלכלית. הייתי יכול להבין אילו המשטרה הייתה מקבלת החלטה גורפת לגבי דחייה של כל המפגשים בין הקבוצות היהודיות להערביות.


אבל לא יתכן מצב שכפר כנא מול בין שאן זה בסדר, חדרה מול איכסאל בעילוט זה גם בסדר, ודווקא המשחק בבאקה לא. אפשר לחשוב איזה קהל היה מגיע ממגדל העמק? במקרה הטוב היו מגיעים 10 אוהדים. זוהי החלטה שערורייתית ובלתי מתקבל על הדעת. משהו פה מריח לי לא טוב. נראה לי שמישהו פה ניצל את המצב בכדי לקדם אינטרסים שלו".


 

לאילוז יש טענות גם כלפי ההתאחדות: "אני הייתי מצפה גם מאבי לוי, בתור נציג הליגות הנמוכות, שילחם על כך שיהיה משחק בבאקה. אבל גם הוא מפיל את זה על המשטרה, ואלה מצידם לא מספקים שום הסבר הגיוני ומתנהלים איתנו בהודעות א.אם.אס.
אנחנו נדפקים פה חזק מאוד, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית. אבל מה זה אכפת להם?".