ברעם: "אני יושב במלטה ואנשים בישראל כבר בנו לי קבוצת כוכבים"

מנכ"ל הפועל נצרת עילית גיל ברעם, השוהה בחופשה פרטית במלטה, התייחס בציניות לפרסומים בדבר האפשרות שקבוצתו תקלוט את גיא דיין, יובל שאוט ואבי איבגי. "אנשים אוהבים לדבר סתם. לפי הדיבורים כבר בנו לי אחלה קבוצה"    

הפועל נצרת עילית, שהחתימה בשבוע שעבר צוות מקצועי חדש שכולל את המאמן ירון הוכנבוים ואת המנהל המקצועי רועי כהן בתקווה לשנות גישה ולחזור לצמרת הלאומית, הוזכרה בימים האחרונים כמי שמעוניינת לקלוט את גיא דיין, יובל שאוט ואבי איבגי. אלא שהמנכ"ל גיל ברעם, השוהה בימים אלה בחופשה פרטית במלטה, הגיב בהשתוממות נוכח הפרסומים ואמר בציניות: "תראו איזה יופי. אני יושב לי עכשיו בחופשה במלטה, ממש בכיף שלי, ואנשים בישראל בונים לי כבר קבוצת כוכבים. מחתימים לי את יובל שאוט, גיא דיין ואבי איבגי. ממה נהדר. לפי הדיבורים כבר בנו לי קבוצת כוכבים. ועכשיו ברצינות. אנשים אוהבים לדבר סתם. ראשית, אנחנו לא פונים לשחקנים תחת חוזה ושנית, הכל קשקוש אחד גדול. הדבר היחיד שהחתמנו זה צוות מקצועי ולא אף אחד אחר. כל עוד אני לא ישבתי עם שחקנים אף אחד לא יהיה בנצרת עילית".
לגבי קשר הפועל עפולה שלומי חנוכה, שלכאורה פנו אליו בנצרת עילית, ענה ברעם: "לא אנחנו פנינו אליו אלא בעפולה הציעו לנו אותו".