בקצב של עדן

עדן גבאי, חייל ממגדל העמק שלמד בצעירותו בישיבה, רק בן 20, וכבר מציג רזומה מרשים שכולל הגעה לגמר של "אייל גולן קורא לך", והופעות בבמות הכי נחשבות בארץ – כולל קיסריה, רידינג ובריכת הסולטן. בימים אלה, הוא והראפר סאבלימנאל מככבים מעל גלי האתר עם הלהיט "שרוטים" ש'חורך' את הפלייליסט של גלגלצ ויתר תחנות הרדיו. מאת אלמוג שטרית. צילום: רמי דיאבלו

תעשיית המוזיקה עוברת בעשור אחרון מהפכה של ממש, מהפכה שלה אחראים בין היתר הקדמה הטכנולוגית, הסלולאר ותוכניות המוזיקה הרבות שעולות השכם וערב בפריים טיים שלנו. למהפכה שנוכחת בכל הז'אנרים, כולל הים תיכוני, ביטויים רבים, וכל אמן ויוצרי מוזיקה מנסים למצוא את הדרך והמקפצה שלהם לתודעת הקהל. אחד הזמרים שנקרתה בדרכם ההזדמנות לבצע את הקפיצה למרכז הבמה הוא עדן גבאי, חייל בן 19 ממגדל העמק שלקח את ההזדמנות ובשתי ידיים.

• בגיל צעיר, הוא עלה בביטחון ובנחישות לאודישן בריאליטי המוזיקלי

"אייל גולן קורא לך". מהצליל הראשון שבקע מגרונו, נרשמה התרגשות בקרוב השופטים ועדן סומן כפייבוריט. בהמשך הוא עשה דרך ארוכה בתכנית, עד שהגיע לגמר. "ההשתתפות בתכנית של אייל גולן תרמה לי רבות, היא פתחה בפניי דלתות וזכיתי בהמון אהבה מהקהל", אומר עדן. עם החשיפה הגדולה החלו להגיע לטאלנט הצעיר מספר רב של הצעות לפתח את הקריירה המוזיקלית האישית שלו – ועדן החליט להצטרף למשפחת פי אל (p.l) הפקות. בשלב הבא הוא כבר החל להופיע בכל רחבי הארץ.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בימים אלה, הזמר הצעיר מתגורר בבית הוריו במגדל העמק. בצעירותו הוא למד בישיבה. אל הז'אנר המזרחי הוא נחשף אט אט, דרך שמיעת השירים של הזמרים המובילים בתחום אייל גולן, ישי לוי ודודו אהרון, אותם הוא מאוד מעריך מקצועית. בימים אלה הוא מצוי בעיצומו של תהליך איסוף חומרים והקלטות לאלבום סולו משלו. במקביל הוא גם מופיע בפרוייקט של הראפר סאבלימינאל שזכה לשם "הקונצרט של סאבלימינאל". מתוך הפרוייקט נוצר החיבור אשר הוביל למגה להיט המשותף שלך השניים- "שרוטים" שמושמע השכם וערב בכל תחנות הרדיו, כולל בפלייליסט הנוקשה של גלגלצ. הלהיט של השניים גם מוביל במצעד הפזמונים הישראלי כמעט חודשיים ונכון לימים אלה כבר חצה את קו מיליון הצפיות ביוטיוב.

אורח החיים במקצוע הזה הוא תובעני וקשה. איך בחור צעיר דתי וגם בשירות חובה בצה"ל משלב זאת יחדיו?
"יש לי קווים מאוד ברורים ואת האני מאמין שלי. אני דבק בערכים שגדלתי עליהם. בנוסף אני זוכה לעשות מצווה וזה לשמח אנשים. בנוגע לשירות הצבאי, אני עושה הכל בכדי לשלב בין שירות צבאי תקין לבין ההופעות. מכאן אני אנצל את הבמה להודות לכל הגורמים הממונים עליי בצבא, אשר מגלים הבנה ועוזרים לי ככל שניתן בכדי שאצליח לתרום למדינה ולהמשיך לפתח את הקריירה המוזיקלית שלי".

 • מה החלום העתידי שלך, לאן אתה מכוון?

"מבחינת במות זכיתי להופיע במקומות הכי נחשבים בישראל וזה כולל את קיסריה ובריכת הסולטן עם הפרוייקט של ירון אילן, בהופעות של אייל גולן וברידינג עם "הקונצרט של סאבלימינל". אז רק שימשיך ככה ואמשיך לעשות מוזיקה, להתפתח ולשמח אנשים".

בעיר מגדל העמק זוכה גבאי להערכה רבה. בעשורים האחרונים הפכה העיר לסוג של בית חרושת לאמנים, שחקני קולנוע תאטרון וזמרים. ראש העיר אלי ברדה דואג לטפח את הכישרונות הצעירים ולשלבם בטקסים העירוניים, לדוגמא ביום העצמאות האחרון, כאשר החליט להעניק את הבמה המרכזית לזמרים הצעירים וביניהם עדן גבאי, בכדי שיקבלו חשיפה נוספת ודחיפה קדימה.

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|