בצורת באסי גלבוע: 630 דקות בלי כיבוש

יש גורמים בקבוצה שחושבים שהשיטה של המאמן אינה מתאימה ("היהלום"), אחרים סבורים שהסגל לא מספיק טוב וחלק מהשחקנים מאשים את תנאי המגרש בתעכנים, אבל כל זה לא משנה את העובדה שהקבוצה לא כבשה 7 משחקים רצוף

בחודשיים האחרונים אסי גלבוע הציגה כדורגל אפור ונטול ברק. במשחק האחרון מול מכבי דליה המאמן אבי דנן ויתר על שיטת "היהלום", ושיחק עם 4:4:2. עם או בלי קשר לשינוי השיטה, אסי גלבוע הגיעה הפעם לאינספור מצבי הבקעה, שהסתיימו עם החמצות שלומיאליות של ארז יוסף ושגיא סבג החמיצו בסיטונות ממצבים קורצים.
מאז פתיחת הסיבוב השני הקבוצה לא הצליחה לנצח (3 תיקו ו-4 הפסדים). גרוע מכך, היא לא כבשה בשבעת המשחקים האחרונים. "אם אבי מלכה שעזב את הקבוצה במחזור ה-5 עדיין מלך השערים של הקבוצה עם 5 כיבושים זה אומר הרבה על ההתקפה שלנו", אומר שחקן בכיר בקבוצה.

• גולים אין, אבל תירוצים יש בשפע

אז מדוע הקבוצה לא כובשת? התשובות לשאלה הזו חלוקות. חלק מהשחקנים טוענים שהבעיה נעוצה בשיטת המאמן, כלומר שיטת "היהלום", שלדעתם אינה מתאימה לקבוצה. גורמים אחרים במועדון סבורים שפשוט חומר השחקנים לא מספיק טוב, והעובדה שלא הביאו מחליף ראוי לאבי מלכה פגעה מאוד בקבוצה. בנוסף, חלק מהשחקנים גורסים שהבעיה טמונה דווקא במגרש בגלבוע, שכן לטענתם משטח הדשא שם אינו מאפשר משחק ראוי ולכן פנו לראשי הקבוצה בבקשה להעתיק את המשחקים למגרש בבית שאן.
אחרי הכל, אסי גלבוע נמצאת בבעיה לא פשוטה. הקבוצה מדורגת במקום ה-12 עם 25 נקודות, מרחק 5 נקודות ממקום שמוביל למבחנים. והיום (ו', 14:00) היא תפגוש את נועלת הטבלה מג'דל כרום למשחק שבו אין יותר מקום לטעויות. "אם חלילה לא ננצח את המשחק הזה-כולם פה צריכים להפנים שאסי גלבוע מועמדת רצינית לירידה", אומר גורם בקבוצה.