בפקודה: תכירו את מפקדי התחנות החדשות במשטרה במגדל העמק ונצרת עלית

סנ׳צ יוסי כתב יפקד על תחנת נצרת עלית וסנ״צ אייל קהתי משמשית יפקד על תחנת מגדל העמק. צילום: דוברות המשטרה

אמש, נערכו ביחידות מחוז צפון והעמקים, טקסי חילופי מפקדים. הטקסים נערכו בראשות מפקד מחוז צפון ובנוכחות כלל פורום הפיקוד הבכיר, ראשי מועצות, אנשי דת, אנשי חינוך, שוטרי היחידות ובני משפחה.
בין סבב השינויים: סנ"צ יוסי כתב, ראש ענף שיטור וקהילה בשנתיים האחרונות, קיבל את הפיקוד על תחנת נצרת עלית.
כתב, בן 52 נשוי ואב לשלושה ילדים. תושב העיר נשר. הוא בעל תואר ראשון בתולדות עם ישראל ותואר שני במדעי החברה. סנ״צ כתב מילא מספר תפקידי הדרכה בניהם מפקד קורס שוטרים ושורת תפקידים מבצעיים במחוז צפון, האחרונים שבהם: מפקד תחנת מגדל העמק, מפקד תחנת גולן וראש ענף שיטור קהילתי של מחוז צפון.

סנ"צ איל קהתי
סנ"צ איל קהתי

סנ"צ איל קהתי קיבל את הפיקוד על תחנת מגדל העמק. סנ"צ קהתי, בן 45 נשוי ואב ל -3 מתגורר בישוב הקהילתי שמשית שבעמק יזרעאל. הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני בלימודי משפט. סנ״צ קהתי מילא שורה של תפקידים במחוז צפון ובינהם: ק' אג"מ בתחנות נצרת עלית, טבריה ועירון, קמב"צ מרחב עמקים, סמת"ח סומך וממלא מקום מת"ח תחנת משגב.
מפקד המחוז ניצב אלון אסור בירך את הנוכחים בברכת שנה טובה ואמר כי זהו יום חג למחוז, ״כל מפקד חדש מביא את הרוח החדשה שלו לתחנה וזו מתווספת לעשיה הברוכה של קודמיו״, אמר ניצב אסור, ״המחוז הצפוני מתאפיין בפסיפס אנושי מיוחד הכולל מוסלמים, נוצרים, דרוזים ויהודים. אחריותינו היא לייצר שרותי משטרה התואמים את צרכיהם של כל אחד מהמגזרים, לחזק את הבטחון האישי של התושבים ולשמור על הסדר והבטחון, דבר שיביא מטיילים ותיירים רבים לצפון, שיגיעו לא רק לאתרי הטבע והתיירות, אלה גם יבלו בכפרים ובערים״.