בפעם הראשונה בעפולה: ריצת לילה לאור הירח

מחלקת הספורט בעיריית עפולה עובדת שעות נוספות ומביאה לכם אירוע מעניין – ריצת לילה לאור הירח. האירוע יתקיים ביום חמישי הקרוב החל מהשעה 20:00 באנדרטת חטיבת "כפיר" בעפולה. מדובר באירוע הראשון מסוגו בבירת העמק

חוויה ספורטיבית מרעננת: מחלקת הספורט בעפולה עובדת שעות נוספות ומביאה לכם אירוע מעניין -ריצת לילה לאור הירח. האירוע יתקיים ביום חמישי הבא, ה-29.10 החל מהשעה 20:00 באנדרטת חטיבת "כפיר" בעפולה. מדובר באירוע הראשון מסוגו בבירת העמק.

מחלקת הספורט בעיריית עפולה, בהובלתו של עודד פרל, רקחו לכם בשיתוף עם מועדון חמש מאות וואט עמקים, אירוע נהדר. המשתתפים הרבים שכבר הבטיחו את השתתפותם יוכלו לבחור בין שלושה מסלולים: 10 ק"מ ריצה, 5 ק"מ ריצה או הליכה, ומסלול עממי יותר של 3 ק"מ ריצה או הליכה.

ההשתתפות באירוע הוא ללא עלות כספית, מומלץ להצטייד בפנס ראש ונעלי הליכה או ריצה, ובעיקר במצב רוח טוב. 300 המשתתפים הראשונים שיגיעו לשטח הכינוס, יקבלו חולצות איכותיות של האירוע.

מנהל מחלקת הספורט בעיריית עפולה, עודד פרל, אמר: "שמנו לעצמנו למטרה לקדם את הספורט העממי ואנו שמחים לערוך בפעם הראשונה ריצה לאור הירח. אנו מפיקים אירוע שהמשתתפים לא זוכים לחוות לעתים תכופות, ואנו מזמינים את כולם לבוא ולקחת חלק באירוע".