בעקבות הכישלון: יוסי עמר סיים את דרכו בנוער של עפולה

אחרי התבוסה המשפילה 1:5 מול באקה אל גרביה, המאמן יוסי עמר התפטר, כשהקבוצה נמצאת בסכנת ירידה ממשית (2 נקודות מהקו האדום). המועמדים: מאיר ארמה, צדוק מלכה ואנטולי חילוב. היום (א') עמי אסייג, דני אסולין וששי יעקב יקבלו החלטה מי יחליף את עמר

זעזוע בקבוצת הנוער של הפועל עפולה: אחרי התבוסה המשפילה 1:5 לבאקה אל גרביה מהתחתית, מאמן קבוצת הנוער של הפועל עפולה, יוסי עמר, סיים את דרכו במועדון.
6 מחזורים לסיום העונה בקבוצת הנוער של הפועל עפולה מהליגה הלאומית מתחילים לשחזר בראשם את ההסתבכות של העונה שעברה במאבקי הירידה. עד לפני מספר שבועות הייתה תחושה כי הפועל עפולה נמצאת במקום נוח במרכז טבלה, ואין לה יותר מדי ממה לחשוש.
אלא שאז הגיעו שלושה הפסדים רצופים ובמקביל באקה אל גרביה מהתחתית רשמה שני ניצחונות ב-4 משחקיה האחרונים-מה שהקפיץ את מפלס הלחץ בבירת העמק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ואם זה לא מספיק, אז אותה באקה גל גרביה הביסה (שבת) 1:5 את עפולה, ובעצם צימקה את הפער ל-2 נקודות בלבד. בעקבות התבוסה המשפילה המאמן של הפועל עפולה יוסי עמר הניח את המפתחות וסיים את דרכו במועדון.
המועדים האפשריים שהוזכרו בינתיים הם מאיר ארמה, צדוק מלכה ואנטולי חילוב. היום (א') צפויה להתקיים פגישה בין מנהל מחלקת הנוער עמי אסייג, דני אסולין וששי יעקב-ובסיומה כנראה תתקבל החלטה לגבי זהות המאמן.
"לא ציפינו להסתבך ככה בתחתית, אבל כמה תוצאות לא טובות שלנו לצד ניצחונות מפתיעים של באקה אל גרביה – גרמו לכך שנהיה בבעיה רצינית. נקלענו למצב לא פשוט. למזלנו ג'וליס גם הפסידה", אמרו במועדון.