בעקבות החלטת בית הדין: בית שאן תהיה בפלייאוף

בית הדין של ההתאחדות קיבל את הערעור של הקבוצה והחזיר לה את שלוש הנקודות שהופחתו ממאזנה עקב שיתופו של עפיף נזאל שלא כדין. "מגיע לנו להיות בפלייאוף בעיקר בגלל האוהדים הנפלאים שלנו", אומרים שחקנים בקבוצה

אחרי עונה מטלטלת ורצופה במשברים, הפועל בית שאן סיימה את העונה הסדירה במקום החמישי בטבלה. המשמעות: הקבוצה של איתן טייב תשתתף במשחקי הפלייאוף העליון, מה שמותיר לה סיכוי קטן להגיע לליגה הלאומית.
בהפועל בית שאן נשמו השבוע לרווחה אחרי שהקבוצה זכתה בניצחון כפול תוך מספר ימים. פעם אחת במגרש, עם ניצחון 3:1 מול קרית אתא בחוץ (כבשו: שלום עקיבא ולירון אלימלך צמד). ניצחון נוסף הגיע ממסדרונות בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שהחליט לקבל את ערעור הקבוצה בעניין ההפסד הטכני-אותה ספגה הפועל בית שאן במשחק מול מכבי דליה עקב שיתופו של השחקן עפיף נזאל (שיחק בליגה הפלשתינאית ולא קיבל שחרור בינלאומי).


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אלמלא החלטת ביה"ד של ההתאחדות (בית שאן קיבלה 3 נקודות בחזרה), מקומה של הקבוצה בפלייאוף היה בספק רב, שכן ניצחון של הפועל הרצליה (מקום 6) במחזור האחרון של העונה מול אסי גלבוע, היה מבטיח להרצליה את המקום החמישי בטבלה על חשבון הפועל בית-שאן.
בבית שאן קיבלו זריקת מרץ רצינית לקראת משחקי הפלייאוף, שיחלו ב-5.5. המשוכה הראשונה שתעמוד בדרכה של בית שאן היא קבוצת האוהדים הפועל רובי שפירא, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני בטבלה.
"הגיע לנו להיות בפלייאוף, בעיקר בגלל האוהדים הנפלאים שלנו. עברנו עונה לא פשוטה בכלל. ההגעה לפלייאוף זה משהו שממתיק את הגלולה המרה עבור כל המועדון", אמר שחקן בכיר בקבוצה.