בעקבות ההפסד לת"א/רמלה: הנהלת עפולה זימנה את השחקנים לשיחה דחופה

אחרי שלוש תוצאות תיקו מאכזבות, הקבוצה של ניסן יחזקאל ספגה הערב (ב') הפסד בכורה בליגה 1:2 מול בית"ר ת"א/רמלה. עם 3 נקודות ב-4 המחזורים האחרונים, וכשהלחץ מסביב רק הולך ומתעצם, יהיה מעניין לראות כיצד ראשי הקבוצה והמאמן יגיבו לסיטואציה הלא נעימה. בינתיים ההנהלה זימנה את השחקנים לשיחה דחופה

הפועל עפולה ממשיכה לזייף. אחרי שלוש תוצאות תיקו מאכזבות, שהכניסו את המערכת ללחץ גדול, קיוו בעפולה להתאושש על חשבונה של בית"ר ת"א/רמלה הצנועה, שערב המחזור החמישי הייתה מדורגת במקום האחרון בטבלה עם מאזן של אפס נקודות. אלא שבמקום לנצח ולצאת דרך חדשה, הקבוצה של ניסן יחזקאל הובכה אחרי הפסד 1:2.

המקומיים פתחו את המשחק בצורה טובה וכבר בדקה ה-13 עלו ליתרון מרגליו של רן בן שמעון. דייויד גומז החזיר את העפולאים למשחק כשאיזן את התוצאה ל-1:1 בדקה ה-50. אבל במקום שעפולה תשלים מהפך דווקא בית"ר ת"א/רמלה, שעד היום לא השיגה אף נקודה בליגה, עלתה שוב ליתרון (רותם בן שימול) וסגרה את סיפור המשחק.

עם מאזן של 3 נקודות בארבעת המחזורים האחרונים הפועל עפולה רחוקה מאוד מהצפיות, ויהיה מעניין לראות כיצד ראשי הקבוצה והמאמן יגיבו לסיטואציה הלא פשוטה.
בינתיים ההנהלה הודיעה לשחקנים להגיע מחר (ג') לשיחה דחופה בעקבות היכולת המאכזבת. שחקן בקבוצה אמר: "נראינו קטסטרופה במשחק. מחר היינו אמורים להיות ביום חופש, אבל בהנהלה זימנו אותנו לשיחה מחר בבוקר. זאת הולכת להיות שיחה לא נעימה".