בעמק המעיינות נפרדים מנעמה כץ

במוא"ז עמק המעיינות קיבלו ביום שישי האחרון בכאב ועצב רב את הבשורה הקשה על פטירתה של נעמה כץ מנהלת מתנ"ס עמק המעיינות (לשעבר), אשר נלחמה בשנה האחרונה במחלת הסרטן: "אבדה לנו, מוקדם מדי –  שותפה, קולגה וחברה אמיתית ומשמעותית לעבודה, לפיתוח העמק ולעשייה הקהילתית והחינוכית הרבה שהתרחשה כאן בשנים האחרונות."

הלכה לעולמה בשישי האחרון, נעמה כץ, מנהלת מתנ"ס עמק המעיינות. נעמה הגיע לעמק עם משפחתה  לפני שלוש עשרה שנים וקבעה את ביתה במעלה גלבוע, והחלה לעבוד במועצה האזורית, באגף חינוך ולאחר מכן עברה לנהל את מתנ"ס עמק המעיינות אותו ניהלה קרוב לעשור.
במתנ"ס סיפרו על נעמה שהובילה את מנהלי המחלקות, אנשי הצוות והפעילות הענפה במרחב, תוך מתן חופש יצירה ועשייה לכולם.
עם סיום עבודתה במועצה, השתלבה ברשת מעוז, שם הנחתה קבוצות ויצרה שיתופי פעולה רבים עם חברי הרשת.
בשנה האחרונה נלחמה נעמה במחלת הסרטן הקשה באומץ רב, כשבני משפחתה וחבריה נמצאים לצידה תומכים ומחזקים כל העת, עד יום שישי האחרון.
יורם קרין ראש המועצה האזורית עמק המעיינות אמר עם היוודע דבר פטירתה: "יום מאוד עצוב לכולנו בעמק. נעמה הייתה גיבורה וחזקה, בחייה וגם במאבקה במחלה הקשה. אבדה לנו, מוקדם מדי – שותפה, קולגה וחברה אמיתית ומשמעותית לעבודה, לפיתוח העמק ולעשייה הקהילתית והחינוכית הרבה שהתרחשה כאן בשנים האחרונות. נעמה הקימה וניהלה את המתנ"ס בהצלחה רבה ונכנסה ללבבות של כול העובדים, הילדים, והתושבים שלנו. אנו שותפים באבל הגדול ומחבקים את בני משפחתה: את משה והילדים, הוריה, אחיה, המשפחה כולה וכל קהילת מעלה גלבוע".


"נעמה הייתה מנחה חכמה, עמוקה ומשמעותית לעמיתים שלה. היא הייתה מנהיגה אהובה שביקשה להביא טוב לעולם. הלב נשבר על לכתה. החוכמה וחוש ההומור החד שלה, יכולת ההקשבה והתבונה העמוקה, יישארו בליבנו תמיד"


צוות המתנ"ס כתב: "הלב נשבר. נעמה שלנו הלכה לעולמה בשישי האחרון. רק בת 44, בשיא חייה. נעמה הייתה המנהלת והמנהיגה שלנו במשך 10 שנים. פעמים רבות אמרנו לה שהיא הייתה המנהלת הכי טובה שיכולה להיות: היא הייתה מבריקה בצורה יוצאת דופן, הכירה והבינה כל פרט, כל תוכנית ופרויקט ותקציב, ותמיד חשבה רחוק ובגדול – תכננה איתנו כמה צעדים קדימה, לעבר הגשמת החזון. נעמה נתנה לכל אחד מקום, ראתה אותנו וגרמה לנו לחוש משמעותיים, תמכה בנו בהובלת כל שינוי שחשבנו שנכון להוביל. היא גיבשה אותנו, צוות המתנ"ס, למשפחה שעושה מהלב. היא היתה מיוזמות "פברואר יוצא מן הכלל" שהוקדש לאנשים עם צרכים מיוחדים. כששאלנו אותה לפני שבועיים, כבר עמוק בשפל המחלה, במה היא הכי גאה מתוך תועפות העשייה שלה פה, היא לחשה שב"פברואר יוצא מן הכלל". היא הייתה ונשארה מצפן לרבים מאיתנו. לכל מה שנכון וטוב ומיטיב. אוהבים ומתגעגעים כל כך".
ברשת מעוז שבה הייתה שותפה ועבדה ספדו לה: נעמה הייתה מנחה חכמה, עמוקה ומשמעותית לעמיתים שלה. היא הייתה מנהיגה אהובה שביקשה להביא טוב לעולם. הלב נשבר על לכתה. החוכמה וחוש ההומור החד שלה, יכולת ההקשבה והתבונה העמוקה, יישארו בליבנו תמיד.
בשותפות ביחד בית שאן עמק המעיינות אמרו: "נעמה היתה וידידה קרובה של השותפות. היא ליוותה משלחות נוער לקליבלנד, היתה חלק מצוות החשיבה של ישראל-תפוצות, הצטרפה לתהליך יצירת חיבור עם ה-JCC בקליבלנד ופעלה רבות למען צמיחתו ופיתוחו של העמק, האזור והחיבורים בין בית שאן-עמק המעיינות וקליבלנד. לבנו עם המשפחה, החברים והקהילה. אנו מרכינים ראש בעצב ומודים על כל רגע שבו אורה זרח עלינו".

 

יהי זכרה ברוך.