בן שטרית תוקף: "יש כאלה שרק יודעים לקלל ולהשמיץ מאחורי המקלדת"

על רקע העיכוב בשכר השחקנים של הפועל בית שאן והביקורת הנוקבת על ראשי המועדון, ראש עיריית בית-שאן רפאל בן שטרית הגיב בפוסט חריף משלו: "לקשקשנים שמעולם לא גייסו שקל אחד לקבוצה אני מציע שיתחילו קודם לקנות כרטיס בקופה לפני שהם מגרגרים"

"כמה מילים על תקציבים לקבוצת הכדורגל שלנו", פתח ראש עיריית בית שאן את הפוסט החריף שלו, שבא כתגובה לביקורת הנוקבת כלפיו וכלפי ראשי המועדון על רק הבעיות הפיננסיות בהפועל בית שאן. "יש אנשים (מעטים מאד, בקושי על כף יד אחת) שמעולם לא קנו אפילו כרטיס ב-20 שקל למשחק וכל מה שהם יודעים לעשות זה ללכלך, לקלל להשמיץ, ולהכפיש מהיציע או מאחורי המקלדת".
בן שטרית המשיך וכתב: "להלן העובדות ורק עובדות. מאז תחילת העונה העברנו לקבוצה סך של 450 אלף שקל תרומות שגייסנו לקבוצה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בנוסף, העברנו לקבוצה לפני פחות מחודש סך של 208 אלף שקל.  אתמול, יום ב׳, ביצענו העברה נוספת לקבוצה על סך של 200 אלף שקל נוספים וביום ראשון הבא נעביר סך של 150 אלף שקל נוספים.
סך הכל רק לעונה הנוכחית יותר מ – 1 מליון שקל .לרשות הקבוצה עומד תקציב נוסף שיועבר אליה עד סוף השנה על סך של 270 אלף שקל. המאמצים הגדולים וההשקעה האדירה בקבוצה היא חסרת תקדים. מעולם, אני מדגיש מעולם, לא נתמכה קבוצת הכדורגל של הפועל בית שאן בסכומים כאלה על ידי העירייה. אני אמשיך לדאוג לקבוצה ולקשקשנים שמעולם לא גייסו שקל אחד לקבוצה אני מציע שיתחילו קודם לקנות כרטיס בקופה לפני שהם מגרגרים".