בן אלטיט: "אני שמח להמשיך בגלבוע-שהפך עבורי לבית"

שומרים על המשכיות: הסנטר הצעיר בן אלטיט סיכם לעונה נוספת בגן נר והצטרף לשוכמן, קרפלס, סקוורר, נבון, ארצי והזר החדש-איאן מילר

הקבוצה הצפונית ממשיכה בהשלמת מצבת השחקנים הישראלים תחת הקו המנחה של יצירת המשכיות לסגל הישראלי מעונה קודמת: הסנטר הצעיר בן אלטיט האריך היום את חוזהו לעונה נוספת במועדון. לפניו האריכו את חוזיהם בגן נר-הקפטן חואקין שוכמן, יחזקאל סקוור וטל קרפלס. אליהם כזכור הצטרפו שני השחקנים הצעירים שבלטו בנבחרת העתודה באליפות אירופה הקודמת, הגארד אריאל נבון והסמול פורוורד נתנאל ארצי. בגזרת הזרים עד כה חתם איאן מילר.
בן אלטיט, בן ה- 25 המתנשא לגובה של 2.08 מטר, סיים את העונה הקודמת עם ממוצע של 18 דקות למשחק בעונה הסדירה, וקלע 5.5 נק' וקטף 2.7 ריב' למשחק.
בן אלטיט: "אני שמח ונרגש להמשיך לעונה שנייה במקום שהפך בשבילי לבית. זו הייתה ההחלטה הטבעית מבחינתי. ההמשכיות של כל הסגל הישראלי היא עוף מוזר בנוף הכדורסל שלנו, שמסמן מועדון שמתנהל נכון וחכם, נותן לשחקנים הרגשה של בית ורצון להמשיך ולהלחם למענו. בנוסף, מאמן שמאמין בנו ונותן לנו את הבמה, וקהל מדהים ותומך של אנשים טובים. אני מאמין שהשנה ניתן עוד קצת יותר משנה שעברה. ברור לכולם שאנחנו כבר לא ״הפתעת העונה״. אנחנו באים צנועים ונחושים להגיע הכי רחוק שאפשר". מנכ"ל גלבוע/גליל ארצי פרטי: "אחת המטרות ששמנו לעצמינו שימור הסגל מעונה שעברה. ובן הוא צלע מרכזית בשלד השחקנים בעונה הקרובה. אנחנו סמוכים ובטוחים שבן יחד עם סגל השחקנים יצעיד אותנו לעונה מלהיבה והישגית".