מגדל העמק: במהירות המאור

מאור בטבאבו מבית הספר "אורט רוגוזין" ממגדל העמק, התמודד באליפות מחוז צפון לריצה וקבע תוצאה מדהימה במרוץ לחמישה ק"מ שהעלתה אותו לגמר הארצי ולרדאר של ציידי הכישרונות

הישג בלתי רגיל במהלך האליפות המחוזית במרוצי שדה ביום חמישי האחרון: מאור בטבאבו, תלמיד כיתה י"א מבית הספר "אורט רוגוזין" במגדל העמק התמודד במקצה של 5,000 מטרים באליפות המחוזית במרוצי שדה מסגרת מפעלי הספורט של משרד החינוך, אותו סיים במקום הראשון מתוך 120 רצים עם זמן בלתי תרגיל של 16:41 דקות, כאשר הוא מקדים את הבא אחריו בזמן של כשתי דקות.


התוצאה הנפלאה העלתה אותו כמובן לגמר הארצי במרוצי שדה שתתקיים בתאריך 19.1.16.
יש לציין כי מדובר בזמן מדהים הרחוק שלוש דקות בלבד מהשיא הישראלי וכארבע דקות משיא העולם, פערים גדולים אמנם, אך בהתחשב בתנאי הריצה (מרוצי שדה קשים יותר מריצה במסלול אתלטיקה איכותי), גילו הצעיר ובעבודה שמדובר באצן חובב שאינו מתאמן באופן מקצועי, קיים סיכוי גדול שהחל מעכשיו ייכנס בטבאבו תחת עיניהם הבוחנות של מגלי הכישרונות בענף האתלטיקה בישראל.


יש לציין כי בתחרות המחוזית השתתפו 50 בתי ספר וכ- 90 רצים וביניהם בטבאבו ואצנים נוספים מ"אורט רוגוזין" אותם ליוו המורים לחינוך גופני לימור מלכה ופרדי שמש שאמר: "ההפתעה הגדולה היא שמאור בכלל שחקן כדורגל שאינו מתאמן באופן מקצועי בענף הריצה. אם ישמור על התוצאה ואף ישפר אותה בתחרות הארצית אני מניח שהדלת לקריירה מקצועית תיפתח בפניו".