במגדל העמק צועדים בשביל הזהב

כ-250 אזרחים ותיקים נפגשו בפארק ״רבין״ להליכה משותפת ומפגש חברתי שכלל תחנות ספורט, תחנות ריענון, עמדת שייקים וחידון לרגל שנת ה-70 של העיר. דוברות עיריית מגדל העמק

היכולת לשמור על אורח חיים בריא היא תנאי הכרחי ובעל השפעה מרכזית על חייו ובריאותו הפיזית, הרגשית והחברתית של האדם, עובדה זאת נכונה בכל גיל ונכונה שבעתיים ככל שמזדקנים. קידום הבריאות עשוי לתרום לצמצום התחלואה של האדם המבוגר ובכך להפחית את תלותו בזולת ולשמר את עצמאותו התפקודית.
עיריית מגדל העמק, בהובלת המדור לאזרחים ותיקים באגף הרווחה פיתחה לאורך השנים תכניות ופרויקטים מגוונים לקידום בריאות וקיום אורח חיים בריא בגיל המבוגר – חוגים לשיפור הזיכרון, המטבח הבריא של סבתא, תזונה נכונה, הרצאות, משחקי חשיבה, ימי עיון בנושא אורח חיים בריא ועוד מגוון פעילויות שנועדו לקדם ולהעלות מודעות לחשיבות שמירה על אורח חיים בריא.
בנוסף, מאות אזרחים ותיקים במגדל העמק משתתפים מזה מס' שנים באופן קבוע בחוגי ספורט במסגרת מיזם "שעת כושר" המשותף לעיריית מגדל העמק ולמשרד לשוויון חברתי ה
מציע לאזרחים ותיקים פעילות גופנית בריאה ומהנה ללא עלות.
במסגרת שבוע הספורט הישראלי התקיים בפארק ״רבין״ אירוע צעידה לאזרחים ותיקים תחת הכותרת "צועדים בשביל הזהב" בהובלת המדור לאזרחים ותיקים באגף הרווחה ובשיתוף המתנ"ס. כ-250 אזרחים ותיקים נפגשו להליכה משותפת ולמפגש חברתי משמעותי. הוותיקים צעדו בפארק בהובלת מדריכת הספורט נילי הלוי, נהנו מתחנות ספורט, תחנות ריענון, עמדות שייקים ותחנת "70 למגדל העמק", חידון בהנחיית המורה הנצחית אפרת קרניאל וקיבלו חולצות "פעיל לכל גיל".
בסוף המסלול, ראש העיר חיכה למשתתפים והעניק לכל אחד מדליה אישית, ברך את הצועדים  והדגיש בפניהם את חשיבות הפעילות הספורטיבית לבריאות הגוף והנפש. הוותיקים צולמו וקיבלו מגנטים למזכרת ואף נהנו מהרקדה עם המרקיד מאיר דהן.
מומי בן סימון מנהל האגף לשירותים חברתיים אמר: ״החיים הם חסרי משמעות רק אם מאפשרים להם להיות כך. לכל אחד מאתנו יש את הכוח להביא לחיים משמעות, להפוך את הזמן שלנו, את הגוף שלנו ואת המילים שלנו לכלים של אהבה ותקווה. אני מתרגש בכל פעם מחדש לראות את האזרחים הוותיקים מגיעים לפעילויות, נהנים, שמחים ופעילים ובוחרים לתת משמעות ותוכן לחייהם. מברך על  היוזמה ושיתוף הפעולה בין המדור לאזרחים ותיקים בראשותה של ברכה בן סדון לאגף הספורט במתנ"ס בראשותה של מיטל מלול ובהזדמנות זו להודות להן על פעילויות ספורט משותפות לאורך השנה״.