בלאגן במגדל העמק: רפי בוסקילה התפטר, אוזן וטייב מועמדים

אחרי ההפסד למכבי דליה (3:2), בהפועל מגדל העמק איבדו את הסבלנות כלפי המאמן שהודיע על התפטרותו רגע לפני שפיטרו אותו (3 נקודות ב-9 המחזורים האחרונים). גורם במועדון: "הוא נכשל. הוא היה צריך לקחת אחריות מזמן. כל מאמן אחר היה הולך מזמן, אבל הוא היה לו גיבוי מראש העיר". המועמדים: איתן טייב ומוריס אוזן

זעזוע בהפועל מגדל העמק: הקבוצה הפסידה היום 3:2 למכבי דליה ונעלה את הסיבוב הראשון בצורה עגומה, כשהיא מידרדרת לחלק התחתון של הטבלה, ומיד לאחר מכן המאמן רפי בוסקילה הודיע על התפטרותו, כשבהנהלת המועדון התכוונו לפטרו גם ככה.

הקבוצה אומנם פתחה את העונה בצורה נפלאה, אבל מאז המחזור השישי היא נמצאת בקריסה טוטאלית והמאמן רפי בוסקילה לא מצליח להרים את הקבוצה מהקרשים. הניצחון האחרון של הקבוצה היה במחזור ה-6, ומאז הקבוצה הוציאה 3 נקודות בלבד בתשעה מחזורים, נתון שמעיד על הכישלון הצורב. היום אחרי המשחק המאמן נראה זועם וצעק לכיוון השחקנים "אני הולך", מה שהפך בהמשך גם לרשמי. מבחינת רפי בוסקילה מדובר בנקודת שבר רצינית בקריירה, לאחר שנכשל בעונה שעברה גם בעירוני טבריה ופוטר מתפקידו במהלך העונה.

גורם בהנהלה אמר היום: "רפי בוסקילה נכשל בתפקידו. הוא היה צריך לקחת אחריות מזמן וללכת. כל מאמן אחר היה עף מפה מזמן אבל הוא היה לו גיבוי מראש העיר ובגלל זה הכל התעכב. אם זה היה תלוי בהנהלה הוא לא היה חוזר לקבוצה גם השנה, אבל הוא חזר לתפקיד בלחץ ראש העיר".