בלגן במגדל העמק: "המחנאות בחדר ההלבשה פוגעת בקבוצה

על רקע התוצאות המאכזבות במגדל העמק שקלו לבצע זעזוע בעמדת המאמן, אך בשלב זה הוחלט להשאירו בתפקיד לאחר שבשיחה עימו נפתחה תיבת פנדורה. "אי אפשר להפיל עליו את כל התיק. חלק מהשחקנים מנסים להכשילו בכוונה", טוענים במועדון. היו"ר איפרגן: "אין מחנאות, פשוט הקבוצה זקוקה לחיזוק"

הפועל מגדל העמק רועשת וגועשת: על רקע התוצאות המאכזבות (5 נקודות ב-6 משחקים) ומצב חברתי בעייתי בחדר ההלבשה-מעמדו של המאמן קובי דנינו מוסיף להיות רעוע. וכשבמקביל, במועדון מספרים כי חלק ניכר משחקני הבית ממורמרים על המאמן ולא משדרים על אותו.
המאמן קובי דנינו וחברי ההנהלה נפגשו בתחילת השבוע במטרה לדון במצב הקיים ולמצוא פתרונות. הישיבה נפתחה בשעה 19:00 בערב והסתיימה אחרי השעה 22:30 בלילה.
תחילה בדקו במועדון אפשרות לזעזע את השורות, כולל בעמדת המאמן. אלא שלאחר שיחה ארוכה עם המאמן, האחרון פתח בפני חברי ההנהלה תיבת פנדורה וחשף את כל הדברים שלדעתו פוגעים בקבוצה, הן במישרין והן בעקיפין. לטענת אנשים במועדון: "קיימת מחנאות בקבוצה וכי השחקנים המקומיים עושים למאמן את המוות. זה מצב לא פשוט ולא נעים".
עוד במועדון טוענים כי המאמן אומנם לא יכול לברוח מאחריות, שכן הוא בנה את הקבוצה. אבל מאידך גם אי אפשר להפיל עליו את כל התיק כי ישנם גורמים רבים שפוגעים בתפקוד הקבוצה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אגב, כבר לפני חודש חשפנו כאן ב"חדש בעמק" כי חלק ניכר משחקני הבית לא משדרים על אותו גל עם המאמן, מה שגורם למתח רציני במסדרונות המועדון.
בשלב זה הוחלט להעניק קרדיט נוסף למאמן קובי דינו, אך בלי קשר בקבוצה מתכוונים לבצע זעזוע רציני בסגל. מתוכננים להצטרף מספר שחקני חיזוק מהליגה הלאומית ובמקביל מספר שחקנים קיימים בסגל עשויים למצוא את עצמם בחוץ.
היו"ר הנרי איפרגן התייחס לשבוע הסוער בקבוצתו ואמר: "ישבנו עם המאמן ודנו במצב הקבוצה. החלטנו לתת גיבוי לקובי דנינו. שחקנים פה יצטרכו לקחת את עצמם בידיים. הקבוצה זקוקה לחיזוק ואנחנו נעשה את השינויים הנדרשים. אין שום מחנאות. פשוט חומר השחקנים כנראה לא מספיק טוב".