בלגן בגלבוע: בגלל בעיטה בבקבוק המאמן בוסקילה נטש את האימון

הקשר גיא רפאלי ביצע עבירת משמעת (בעט בבקבוק בספסל) והמאמן דרש מההנהלה להשעות אותו, אבל הנהלה שברה את המילה של המאמן. וזה בתגובה נטש את האימון ואיים להתפטר. גורמים בהנהלה: "לרפי יש אגו גדול, לא ניתן לו להפוך את רפאלי לשעיר לעזאזל"

בלגן באסי גלבוע: דווקא אחרי תקופה שקטה שבה היה נראה כי הקבוצה עולה על דרך המלך מכל הבחינות, אתמול שוב המועדון הגיע לנקודת רתיחה, כאשר המאמן רפי בוסקילה נטש את האימון והודיע שהוא מתפטר.
כל זה התחיל ביום שישי שעבר בהפסד 2:0 לאיכסל כאשר הקשר גיא רפאלי בעט מתוך תסכול בבקבוק בגלל שלא נכנס לשחק כמחליף, ובהמשך ירד לכיוון חדר ההלבשה. המאמן ראה זאת בחומרה והודיע להנהלה שהוא מצפה להשעייתו של השחקן, אלא שההנהלה התכנסה לישיבה והחליטה שעונש השעיה אינו בא בחשבון בגלל שמדובר בשחקן חיובי שזו הפעם הראשונה שעובר עבירת משמעת.
בפועל ההחלטה הזו הרתיחה את זעמו של המאמן בוסקילה שביום שני החליט בצעד חריג לנטוש את האימון. בהמשך נערכו כמה שיחות טלפוניות בניסיון להרגיע את הרוחות, אבל גם ההנהלה וגם המאמן דבקו באגו שלהם ולפי שעה הקבוצה בלי מאמן ראשי, כאשר מי שלקח את העניינים לידיים הוא עוזר המאמן אדהם זועבי.
גורמים בהנהלה אמרו: "לא ניתן לרפי בוסיקלה לנהל לנו את המועדון וגם לא ניתן לו להפוך את גיא רפאלי לשעיר לעזאזל. הקבוצה נמצאת בתקופה טובה ואף אחד לא היה מעוניין שרפי ילך, אבל הוא החליט ללכת אחרי האגו ואמר שהוא מתפטר. אנחנו מקבלים את ההתפטרות שלו".