בלב כבד: החל היום החמישי לחיפוש הנעדרים בכנרת

משטרת ישראל, בכוחות מתוגברים ממשיכה את החיפושים אחר הנעדרים בכנרת מאז הדיווח על היעדרותם זה היום החמישי

כוחות משטרה גדולים בשיתוף מתנדבים ממשיכים לפעול סביב השעון בניסיונות איתור שלושת הנעדרים בכנרת עם מאמצי חיפוש במים, ברצועת החוף ומהאויר.
הבוקר בוצעה הערכת מצב עם כלל גורמי חילוץ וההצלה הפועלים מאז יום רביעי והמשך מאמצי איתור הנעדרים יבוצעו באגם, ברצועת החוף ומהאויר.
הכוחות המשתתפים בחיפושים כוללים את: שוטרי השיטור הימי, פרשים, לוחמי מג"ב, מתנדבים, צוללים מיחידת המתנדבים של משטרת ישראל, אופנועי ים, מסוק משטרתי, סירות מתנדבים וצוללים מתנדבי זק"א.

הערכת מצב באוהל חמ"ל החיפושים אחר הנעדרים
הערכת מצב באוהל חמ"ל החיפושים אחר הנעדרים

אמש פנה אחד מאבות הנעדרים ברשתות החברתיות בפנייה נרגשת לראש הממשלה ביבי נתניהו שישלח את צוללני הצבא וכוחות ימיים להצטרף לחיפושים.
גם הבוקר עיקר מאמצי החיפוש מרוכזים ברצועת החוף המזרחית של הכנרת – סמוך לאזורים בהם נראו הנעדרים לאחרונה על פי עדי ראייה. במהלך החיפושים מופעלים רחפנים ותצפיות של משטרת ישראל וכן מערכות מחשוב ואיתור מתקדמות של גורמי ביטחון נוספים שיופעלו לאורך היממה. עוד היום בבוקר,  התייצב מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך בחמ"ל החיפוש המשטרתי.

צוללני המשטרה נערכים ליום החמישי של החיפושים
צוללני המשטרה נערכים ליום החמישי של החיפושים

"משטרת ישראל האחראית על הפיקוד והשליטה על כלל הכוחות הפועלים לאיתור הנעדרים תמשיך בפעולות החיפוש עד לאיתורם", הוסיפו במשטרה. אגב, משעות הבוקר קיים צפי להגעת אלפי נופשים לחופי הכנרת לבילוי חג פסח השני.

 

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|