בלבול גמור: יהיה איחוד בין עמק יזרעאל למגדל העמק?

מצד אחד בעמק יזרעאל משדרים אופטימיות: "סוגיית יישום האיחוד מסוכמת בימים אלה ברוח טובה". מצד שני יו"ר הפועל מגדל העמק, נתן בן חיים נשמע סקפטי לגמרי: "הלוואי והיה איחוד, אבל הם לא יצרו איתנו קשר. אנחנו העברנו את התקציב בבקרה, החתמנו מאמן ו-10 שחקנים. איך יהיה איחוד בדיוק?"

סאגת האיחוד בין הפועל מגדל העמק לעמק יזרעאל מסרבת להיפסק. כן יהיה איחוד בין הקבוצות בעונה הקרובה או לא? התשובה: תלוי את מי שואלים.
על פי המתווה שהתגבש בין הרשויות, כל צד היה אמור להביא לאיחוד תקציב של כ-550 אלף לאיחוד. נוסף על כך, ע"פ המידע שהגיע לידי "חדש בעמק", בעמק יזרעאל ביקשו לצרף חמישה שחקנים משלהם כולל מאמן מטעמם. אלא שבינתיים בהפועל מגדל העמק מינו מאמן משלהם, דוד אלהרר, שמצידו כבר גיבש את הסגל ואף החתים קרוב ל-10 שחקנים. יתרה מזאת, במגדל העמק גם קיבלו אישור מהעירייה להעביר את תקציב הקבוצה בבקרה על סך 1.1 מיליון שקלים. כך שבמצב עניינים הנוכחי לא ברור איך ואם בכלל הסיכוי לאיחוד עדיין קיים ובאילו תנאים. מה שכן בטוח הוא שכרגע קיים בלבול גדול מאוד שלא ברור לאן יוביל.

• יהיה איחוד או לא? תלוי את מי שואלים

מהמועצה האזורית עמק יזרעאל נמסר השבוע בתגובה: "קיימת החלטה עקרונית של שתי הרשויות על איחוד וסוגיית היישום מסוכמת בימים אלה ברוח טובה ובשיתוף פעולה מלא". במקביל, גורם בכיר בעיריית מגדל העמק טען השבוע במאמר מוסגר כי הרעיון של האיחוד עדיין עומד על קנו ולא נאמרה המילה האחרונה בעניין: "עדיין יש סיכוי שיהיה איחוד בעונה הקרובה".
אלא כשפונים לראשי הפועל מגדל העמק, באופן מפתיע יש לומר, ניתן לשמוע סקפטיות מופגנת לגבי אפשרות של איחוד כוחות.
"אין לי מושג מה הם רוצים מאיתנו בעמק יזרעאל", הגיב בפליאה יו"ר הפועל מגל העמק נתן בן חיים, "בהתחלה היינו אמורים לקלוט מעמק יזרעאל חמישה שחקנים, אבל הם לא יצרו איתנו קשר בכלל. הייתה אמורה להיות חתימה פורמאלית, אבל זה לא קרה. אנחנו כבר בחודש אוגוסט ואי אפשר בשלב הזה לבדוק אם יהיה איחוד או לא. מבחינתנו אנחנו נערכים כרגיל לעונה הבאה. החתמנו כבר מאמן ו-10 שחקנים, שזה בעצם כמעט קבוצה גמורה. מה נראה לך שאנחנו נלך עכשיו לבטל חוזים מול שחקנים?".