בית שאן: מוריס אוזן ימונה למאמן אם חיים לוי יתפטר

זעזוע על הקווים? בהנהלת הפועל בית שאן התייחסו לאפשרות שהמאמן חיים לוי יודיע על עזיבה בעקבות התוצאות המאכזבות ואז ימנו לתפקיד את מוריס אוזן, שהוביל אשתקד את הקבוצה לפלייאוף העליון והתפטר לאחרונה מטבריה

הפועל בית שאן בצרות: מעמדו של המאמן חיים לוי הולך ומתערער נוכח התוצאות המאכזבות, ארבעה הפסדים רצופים, שדרדרו את הקבוצה לחלק התחתון של הטבלה. חיים לוי, חשוב להדגיש, מתמודד העונה עם תנאים קשים, שלא לומר הזויים, וזה לא יהיה הוגן להפיל עליו את התיק בעניין הכישלון המקצועי. הצרות של בית שאן מתחילות ונגמרות השנה בבעיות הכלכליות, שלא מאפשרות לייצר שום דבר רציני, ומה שמחזיק כרגע את המועדון זה בעיקר קהל האוהדים האדיר שעומד מאחורי הקבוצה.
עם זאת, בסביבת המועדון מבינים שהקבוצה חייבת לעבור זעזוע בתקווה להציל את העגלה השוקעת מהבוץ. חיים לוי, אגב, הציע לפני שבועיים, בצעד אצילי, להתפטר בעצמו אבל אז ההנהלה ביקשה ממנו להישאר. כעת, השאלות המעניינות הן: האם חיים לוי יודיע שוב על עזיבה בכדי להציל את המצב? וכמה זמן הוא מסוגל, אם בכלל, ל"סבול" את הלחץ הכבד מכיוון היציעים, כשהקריאות לגבי פיטוריו הולכים ומתחזקים?


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


על כל פנים, המועמד המוביל לתפוס את מקומו במידה ויהיה שינוי על הקווים הוא מוריס אוזן, שאשתקד הוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון ולאחרונה התפטר מעירוני טבריה. אוזן, חשוב להדגיש, מצוי בקשרים טובים עם הנהלת הפועל בית שאן, ובלי שום קשר לסיטואציה העכשיווית הצדדים מנהלים שיחות ארוכות על בסיס שבועי. חוץ מזה, אוזן מאוד פופולארי בקרב היציעים ואסור לשכוח שהוא תושב האזור ואחד מסמלי המועדון, ששיחקו במדי הקבוצה בזמן שהיא הייתה בליגה הבכירה. גורמים בהנהלת המועדון התייחסו לגבי האפשרות שאוזן יקבל את המושכות במקומו של חיים לוי ואמרו: "כרגע חיים לוי הוא המאמן ולא הייתה שום פגישה עם מוריס אוזן. אנחנו מכבדים את חיים לוי, אבל אם הוא יבקש לעזוב אז לא נעמוד בדרכו. במידה וזה יקרה אז קרוב לוודאי שמוריס אוזן יהיה המאמן הבא".