בית שאן מול מגדל העמק: "תהיה מלחמה אדירה"

על רקע האווירה העוינת בין שני מחנות האוהדים, הפועל מגדל העמק המידרדרת (מקום 12, 24 נק') תתארח (ו', 13:30) אצל הפועל בית שאן המתאוששת (מקום 13, 22 נק'), לקרב משמעותי לגבי המשך העונה    

 

קרב תחתית לוהט: על רקע האווירה העוינת בין שני מחנות האוהדים, הפועל מגדל העמק המידרדרת (מקום 12, 24 נק') תתארח היום (ו', 13:30) אצל הפועל בית שאן המתאוששת (מקום 13, 22 נק'), לקרב משמעותי לגבי המשך העונה.

הפועל מגדל העמק של שלום לוי לא מצליחה לעצור את כדור השלג, וההפסד האחרון מול חדרה סיבך את הקבוצה בתחתית (הפסד שלישי רצוף). מנגד, הפועל בית שאן אומנם רשמה במחזור האחרון ניצחון שני רצוף, דבר שהחזיר את השקט והביטחון למערכת, אבל סכנת הירידה עדיין מוחשית עבורה.

• צפויה אוירה טעונה במשחק

המפגשים בין הקבוצות הפכו בשנים האחרונות לטעונים במיוחד, וכללו גם עימותים חריפים בין מחנות האוהדים. כך שגם הפעם, ובמיוחד לאור מצב הקבוצות בטבלה, צפויה אווירה טעונה במשחק. גורמים במגדל העמק אמרו לקראת המשחק הקריטי: "לא האמנו שנגיע למצב הזה. הסתבכנו בתחתית. השחקנים שבורים מנטלית, אבל זה ההזדמנות שלנו להתרומם מהקרשים". שחקן בבית שאן אמר: "תהיה מלחמה אדירה במגרש. מדובר במשחק גורלי עבור שתי הקבוצות".