בית שאן: השחקנים לא קיבלו שכר כבר חודשיים

עונה חדשה, זמירות ישנות: על רקע מאבקי ההישארות בליגה א', שחקני הפועל בית שאן נאלצים להתמודד עם סיטואציה לא נעימה גם בנוגע לשכרם. השחקנים, יש לציין, הסכימו לקבל שתי משכורות בבת אחת, אלא ששתי משכורות האלה (על חודשים דצמבר-ינואר) היו אמורות להיכנס בתחילת שבוע שעבר לחשבונותיהם, מה שלא קרה בפועל.

• ושוב הגלגל חוזר 

להזכירכם, גם בעונה שעברה הייתה בעיה דומה. כאשר השחקנים המתינו למשכורות במשך זמן רב, וחלקם אף קיבלו את המגיע להם רק בסמוך לפתיחת העונה הנוכחית. אי לכך, חלק מהשחקנים הביע השבוע דאגה עמוקה נוכח המצב. "אני מקווה מאוד שמה שהיה פה בעונה שעברה לא יחזור על עצמו בשנית. לא נעים לא לקבל משכורות, ובטח כשמדובר בשתי משכורות. אני מקווה שבהנהלה ימצאו פתרון מידי לבעיה בכדי שנוכל להתרכז אך ורק בכדורגל", אמרו שחקנים בקבוצה.

• גורמים בהנהלה: זה עניין פרוצדורלי שצפוי להיפתר

גורמים בהנהלת הקבוצה העבירו מסר מרגיע לשחקנים שבו נאמר: "העירייה כבר העמידה את הכסף הדרוש אך היא לא יכולה להעביר את הכספים כל עוד אין לעמותה אישור על ניהול תקין מרשם העמותות. הטפסים כבר הוגשו בדצמבר וזה עניין פרוצדוראלי שצפוי להיפתר תוך כמה ימים ואז השחקנים יקבלו את המגיע להם".
בתוך כך, הפועל בית שאן שברה במחזור האחרון בצורת של 9 משחקים ללא ניצחון אחרי שגברה בבית 0:1 על הפועל חדרה ובמחזור הקרוב היא תצא למשחק חוץ מול אסי גלבוע בתענכים.