בית שאן: העירייה העבירה תקציב ראשון לקבוצת הכדורגל

למרות החששות שהיו ברקע, הפועל בית שאן נרשמה בהתאחדות לכדורגל ותפתח את העונה הקרובה כסדרה. ראש העיר רפאל בן שטרית: "כמו שהבטחתי, תהיה העונה קבוצה טובה וחזקה"

חדשות נפלאות הגיעו השבוע לאוהדי קבוצת הכדורגל של הפועל בית שאן: ההתאחדות הישראלית לכדורגל אישרה השבוע את הרשמתה של קבוצת הכדורגל הפועל בית שאן. רישומה יאפשר את השתתפותה בעונה הקרובה כקבוצה מן המניין וללא תנאי בליגה א'.
הרשמתה של הקבוצה התאפשרה הודות להעברת העירייה סכום של 340 אלף שקלים מכספי התמיכות ועוד תרומה בסכום 40 אלף שקלים שהוענקה לקבוצה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עם הרשמתה של הקבוצה אמר ראש העיר רפאל בן שטרית: "כמו שהבטחתי, תהיה העונה קבוצה טובה וחזקה, בשבוע שעבר התחילו האימונים, באצטדיון שלנו שעבר שדרוג כללי. הרבה מאד אוהדים שמחים היום ומצפים בכיליון עיניים לפתיחת העונה. לצערי הרב, תעשייני ״הפייק ניוז״ מבית היוצר של כמה גורמים שמצפים למפלתה של הקבוצה, לא הפסיקו 'לפמפם' בשבועות האחרונים, על ״קריסת הקבוצה״, ואף לרגע אחד לא הפסיקו לייחל לנפילתה. כמו תמיד – האמת טפחה על פניהם. גם בעתיד צפויות להם אכזבות קשות ומרות".
בן שטרית איחל הצלחה לקבוצה ולמאמנה איתן טייב, להנהלת הקבוצה ויותר מכל לשחקניה. "נמשיך לטפח את תחום הספורט כמו שעשינו בשנים האחרונות. בעונה הקרובה נגדיל את תקציב התמיכות של העירייה ונגביר את המאמצים לגייס תורמים ומשאבים לקבוצה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אחד מאוהדיה המושבעים של הקבוצה אמר השבוע: "הקבוצה היא מעל הכל. גם גורמים בעלי אינטרס פוליטי לא יכולים להתכחש לעובדה שהקבוצה קיימת אך ורק  מתקציבי העירייה בכל השנים האחרונות. לא הוגן ולא מכובד להתעלם ממאמציו הבלתי פוסקים של ראש העיר לעשות כל מה שניתן כדי לסייע לקבוצה לעמוד על רגליה ולאפשר את השתתפותה בליגה הסדירה. תמוהה ומבחינתי בלתי מוסברת היא העובדה, כי גם במהלכים שאין להם שמץ של הקשר או נגיעה פוליטית יש מי שמוצאים דופי בהתנהלותו ולא מפסיקים לנגח ולהשמיץ אותו".