בית שאן: "המצב נפיץ, מעדיפים שהמשחק מול כפר כנא ידחה"

המשטרה תקיים מחר הערכת מצב לקראת המשחק מול כפר כנא בשישי. בבית שאן מעדיפים שהמשחק ידחה: "גם לא רוצים לסכן חיי אדם וגם לא נוכל לעמוד בדרישות האבטחה-40 סדרנים ו-25 שוטרים-שיעלה לנו כ-30 אלף שקלים"

יהיה משחק או לא יהיה? בצל ההידרדרות הביטחונית, המשטרה תקיים מחר (ה', 9:00) הערכת מצב לקראת המשחק בין הפועל בית שאן לכפר כנא, שאמור להתקיים ביום שישי בבית שאן.

בהפועל בית שאן מעדיפים שהמשחק ידחה למועד אחר. "עדיף לדחות את המשחק", מסביר מנהל הקבוצה בבר קסלסי, "בראש ובראשונה אנחנו לא רוצים לסכן חיי אדם, כי מדובר בתקופה רגישה ועדיף לחכות שהעניינים יירגעו קצת.
שנית, אם המשחק יתקיים אנחנו נידרש להעמיד 40 סדרנים ו-25 שוטרים. זה יעלה לנו לפחות 30 אלף שקלים. מאיפה אנחנו יכולים לעמוד בסכומים האלה?".

• מבעיות בטחוניות לבעיות כלכליות

בעניין אחר. במועדון שוב מתעסקים בבעיות שכר. שחקנים בקבוצה מביעים חשש לאור העיכוב במשכורת הראשונה שטרם נכנסה (הייתה אמורה להיכנס ב-10 לחודש).
"אנחנו מקווים שהסיפור של עונה שעברה לא יחזור לעצמו ושנקבל את השכר בהקדם האפשרי", אמר שחקן בקבוצה. מנהל הקבוצה, בבר קסלסי, שלח מסר מרגיע: "היה עיכוב קל במשכורות. אני מאמין שכבר מחר השחקנים יקבלו משכורות".