נציגי הפועל בית שאן ואסי גלבוע נפגשו: "בוחנים איחוד"

פרסום ראשון: יו"ר אסי גלבוע אוהד אפרים ומנכ"ל הפועל בית שאן אורן מנחם נפגשו אתמול ודנו בנושא האיחוד. מנחם: "בחנו את כל האפשרויות, תהיה כנראה עוד פגישה". סבח דניאל מתנגד: "לא רוצה איחוד עם אף קבוצה"

שתי קבוצות מרוסקות שמחפשות כיוון: על רקע הבעיות החמורות בשתי הקבוצות, נציגים מצד שני המועדונים נפגשו אתמול ודנו ארוכות בנושא איחדו כוחות בין הקבוצות.
מי שנכחו בפגישה הם מנכ"ל הפועל בית שאן אורן מנחם ויו"ר אסי גלבוע אוהד אפריים.

מאמן בית שאן מוריס אוזן. התפטר בעקבות המשבר המתמשך
מאמן בית שאן מוריס אוזן. התפטר בעקבות המשבר המתמשך

יש לציין כי אסי גלבוע חווה פתיחת עונה קטסטרופאלית, כשהיא מדורגת במקום ה-15 בטבלה עם מאזן עלוב של ניצחון בודד ב-10 משחקים. מנגד, הפועל בית שאן סובלת לא רק מבעיות פיננסיות (מתקשה לשלם משכורות), אלא גם מבעיות מקצועיות ורק הבוקר המאמן מוריס אוזן הגיש את התפטרותו, דבר שזעזע עוד יותר את המועדון.

כך או כך, מנכ"ל הפועל בית שאן אורן מנחם אישר את הפגישה ואמר: "נפגשנו ודיברנו על הכל. בחנו את כל האפשריות הפיננסיות וגם דיברנו על התועלת האפשרית שיכולה להיות מאיחוד בין הקבוצות. אני מאמין שתהיה עוד פגישה בנושא זה".

בינתיים מי שמתנגד למהלך באופן נחרץ הוא חבר הנהלת אסי גלבוע סבח דניאל, שאמר: "לא רוצה שום איחוד עם אף קבוצה. טוב לנו בפינה שלנו ואופציית איחוד עם בית שאן מבחינתי לא באה בחשבון בשום צורה".