בית שאן: היו"ר החדש מנע הפגנה של האולטראס

על רקע הבעיות הפיננסיות חלק מאוהדי הקבוצה ניסה להוביל הפגנה מול בניין העירייה, אך היו"ר החדש מישל פטיטו מנע זאת וביקש מהם לגלות סבלנות. ארגון האולטראס העביר מסר חד: "די, נמאס. במידה ולא יועברו הכספים לקבוצה כפי שהובטח- אנו נחריף את המאבק ונפגין מול העירייה. לא ניתן לאף אדם להרוס את הקבוצה שלנו"

עונה חדשה, בעיות ישנות: אוהדי ושחקני הפועל בית שאן מביעים חשש כבד מאפשרות שגם בעונה הנוכחית, כמו בעונה שעברה, כספי התמיכות יתעכבו וכתוצאה מכך תהיה עיכוב בשכר השחקנים. לפיכך, כבר מעכשיו הם נכנסו לכוננות גבוהה ומנסים להקדים תרופה למכה. האוהדים, מצידם, מנסים להפעיל לחץ כבד בכדי למנוע הישנות הדבר, ובימים האחרונים אף ניסו חלק מאוהדי הקבוצה, כאלה שמשתייכים לארגון האולטראס, להוביל הפגנה מול בניין העירייה. אולם בשלב זה מי שמנע את ההפגנה הוא היו"ר החדש מישל פטיטו, שביקש מהאוהדים לגלות סבלנות ואיפוק.

נלחמים על הקבוצה שלהם. אוהדי הפועל בית שאן
נלחמים על הקבוצה שלהם. אוהדי הפועל בית שאן

• "לא ניתן לאף אדם להרוס לנו את קבוצת הכדורגל"

האולטראס של הפועל בית שאן שיחרר אתמול הודעה בפייסבוק, בה נכתב: "נכון לרגע זה, בעקבות שיחה שקיימנו עם היו"ר החדש של הקבוצה, עו"ד מישל פטיטו. הוחלט ע"י ארגון האוהדים כי ההפגנה אשר אמורה להתקיים ביום שני בבניין העירייה – מוקפאת. יחד עם זאת, חשוב לנו להבהיר כי לא ניתן לאף אדם, ולא משנה מי, איזה קרבה או תפקיד הוא נמצא להרוס לנו את קבוצת הכדורגל. אנו לא נשתוק כמו בשנה שעברה. לא ניתן שיעשו לנו את אותו התרגיל שוב. אנחנו שולחים מסר חד וברור לראש העיר רפי בן שטרית – במידה וכל הכסף, עד השקל האחרון, לא יעבור לקבוצת הכדורגל, אנו נחריף את צעדנו ונבוא למחות ולהפגין בבניין העירייה. תקציב הקבוצה הוא: 830 אלף ש"ח. עד כה הועבר רק 230. חסר לנו חצי מיליון שקל. יש עדיין חובות לקבלן מקומי. חלק מהשחקנים מאשתקד טרם קיבלו משכורות. וכבר העונה, חל עיכובים במשכורות".
היו"ר החדש, מישל פטיטו, מסר בתגובה: "עד יום שני אני מקווה שיהיה פתרון כלכלי לקבוצה, אני מקווה שהשבוע נבשר טובות לאוהדי הפועל בית שאן".