בית שאן: ההסעה התעכבה, הקבוצה חטפה בראש

הפועל הרצליה חגגה ניצחון שלישי רצוף, הפעם 3:0 על חשבון הפועל בית שאן הלא יציבה, שהגיעה למגרש בהרצליה באיחור משמעותי (20 דקות לפני שריקת הפתיחה). שחקן מבית שאן: "כשאתה לא מגיע מוכן למשחק אז זו התוצאה"

הפועל בית שאן רשמה שלשום הפסד 0:3 מול הפועל הרצליה המתאוששת, שמאז הגעתו של תומר קשטן נמצאת במגמת שיפור רצינית.
הקבוצה של חיים לוי, שמתמודדת עם לא מעט שינויים בסגל בגלל הבעיות הפיננסיות, התייצבה למשחק עם הרכב חסר, כשהיא חסרה את מוחמד קנאותי ומישל חליל הפצועים. ואם לא די בכך, אז הבית-שאנים הגיעו למגרש בשעה 20:10, שהמשחק היה צריך להתחיל ב-20:30, וזאת בגלל פדיחה רצינית שנבעה מחוסר תיאום עם ההסעה. כך או כך, השופט ג'בארין התחשב בנסיבות ועיכב את המשחק ברבע שעה.


המשחק נפתח בלחץ אדיר של המקומיים שכבר בפתיחה תקפו ללא הרף, כשהם לא משאירים שום סיכוי לבית שאן. בדקה ה-29: שוער בית שאן יורי סרקולבסקי מסר כדור לבלם דניאל יצחק, שאיבד את הכדור לדייב פינטו שחתך לרחבה ובעט פנימה, 1:0. דקה 74: דניאל יצחק מסר כדור לאושרי טוויל שאמר תודה, וקבע 2-0. חמש דקות מאוחר יותר קובי מור בישל לאושרי טוויל, שמצא את עצמו חופשי ברחבה ונעץ את השלישי בארון של בית שאן.


ואי אפשר שלא לציין את אוהדי הפועל בית שאן, שלמרות מזג האוויר הלא נעים במיוחד, 200 מהם הגיעו עד להרצליה וסיפקו, כרגיל יש לומר, תצוגת עידוד פנטסטית שהייתה שווה הרבה יותר ממה שהם קיבלו מקבוצתם.
בסיום המשחק אחד משחקני בית שאן היטיב לסכם ואמר בטון מאוכזב: "הגענו באיחור רציני למגרש ובקושי הספקנו לעשות חימום. כשלא מגיעים מוכנים אז לא צריך להתפלא שחוטפים בראש. מה גם ששיחקנו מול קבוצה איכותית שנמצאת במומנטום חיובי. כואב לנו שאכזבנו את הקהל שהגיע עד להרצליה".