ביהמ"ש גזר 6 שנות מאסר על נהג בגרימת מותם בקלות דעת של בני זוג בתאונת דרכים

בית המשפט המחוזי בחיפה (כב' השופט טובי) גזר 6 שנות מאסר בפועל, פסילת רישיון נהיגה ופיצוי בגובה 100 אלף ש"ח על ראני עכאוי (23) תושב טמרה לאחר שהודה והורשע בהמתה בקלות דעת של בני הזוג כמאל ז״ל בתאונת דרכים לה גרם הנאשם.
על פי עובדות כתב האישום המתוקן, בו הורשע הנאשם, ביום 3.7.20 בשעות הערב נסע הנאשם במהירות מופרזת בכביש 70 לכיוון טמרה, וניסה לברוח מהשוטר שסימן לו לעצור. הנאשם הגיע לצומת גני טמרה, איבד שליטה על רכבו, עלה על אי תנועה בנוי, פגע ברכב של בני הזוג כמאל והדף אותו לכיוון עמוד חשמל. כתוצאה מהתאונה נקבע מותו של הנהג טאהא כמאל ז״ל במקום ומותה של בת זוגו ספאא כמאל ז״ל, נקבע כשבוע אחרי התאונה.
במסגרת הטיעונים לעונש, ציין עו"ד ענאן גאנם מפרקליטות מחוז חיפה (פלילי), שניהל את התיק כי מות המנוחים הוא תוצאה ישירה של תופעה מכוערת של אי ציות לשוטרים במהלך ניסיונם לאכוף את חוקי התעבורה….בעקבות מעשיו של הנאשם מצאו שני אזרחים תמימים את מותם, ולבני משפחתם נגרמה טראומה ממשית כאשר חייהם השתנו מן הקצה אל הקצה.
ביהמ"ש קבע כי "מדובר במי שבמודע התעלם מהוראות השוטר שסימן לו לעצור, והמשיך בנסיעה פרועה עד שפגע ברכבם של המנוחים והביא למותם. מדובר בהתנהלות שלוחת רסן ומופקרת שגדעה באחת חייהם של בני זוג חפים מפשע."