"בחרתי ללמוד במכללה כי נוף הגליל זה הבית שלי גם בעתיד"

נטלי ויסוצקי, סטודנטית שנה ראשונה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל במגמת הנדסת מכשור רפואי, מסיימת את השנה הראשונה בציון 95, ומאושרת: "אני נהנית מאוד ללמוד במכללה, , כאן למדתי שלא צריך להמתין 'שלושה ימי עסקים' כדי לקבל תשובות ועזרה". צילום: טליה בן סבו

נטלי ויסוצקי, ילידת נוף הגליל, אליה עלו הוריה מבלרוס, היא צעירה אנרגטית, מלאת שמחת חיים, חדורת מטרה ובעיקר בחורה הלומדת ברצינות ומאמינה כי התואר והדיפלומה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל הם חלק מתוכנית ההמשך ללמוד לתארים אקדמאים בביו רפואה.
"כל חיי חלמתי ללמוד סיעוד, אלא שהדבר היה כרוך בניתוק מהבית, מהמשפחה, לשלם שכר דירה, להשקיע כספים שלא תמיד בנמצא, ובעיקר הריחוק מאמא הטריד אותי והיה חסם רציני בקבלת ההחלטה. כשנודע לי שבמכללה בעיר האהובה שלי ישנה מגמה מעולה של הנדסת מכשור רפואי, בדקתי את חומרי הלימוד וראיתי שזה עונה על חלומותיי לעסוק בתחום הרפואי. נרשמתי ללימודים במכללה ואין מאושרת ממני, זכיתי ללמוד עם מיטב המרצים הרצינים, האכפתיים והמסורים, אני מרגישה מאוד באווירה משפחתית, חמה ועוטפת."
נטלי, סטודנטית מצטיינת, מסיימת את שנת הלימודים הראשונה בממוצע גבוה, 95, מציינת את חוויית הלמידה.
"הדיפלומה היא "מכשור רפואי", אבל זה הרבה הרבה יותר, לווייני הלימוד בנושא שלכאורה אינם קשורים למקצוע והם מתנה מצוינת לנו הסטודנטים.
הכרתי חברות לחיים במגמה, הכרתי רב תרבותיות מרתקת ומרגשת שזו הפעם הראשונה שאני נחשפת אליה."
לנטלי תוכנית סדורה להמשך לימודיה, "אני אוהבת את העיר שלי נוף הגליל, זה הבית שלי, בכוונתי לקבוע את עתידי רק בעיר במקצוע שאני לומדת. על פי התוכנית עם קבלת הדיפלומה, רכישת המקצוע ותחילת העבודה אני מתכוונת להמשיך לתארים אקדמאים וללמוד ביו רפואה."
נטלי מלאת האנרגיות החיוביות עובדת במקביל ללימודיה כמקדמת מכירות, היא גאה על היותה סטודנטית במכללה ואומרת: "זאת מכללה משפחתית, תראה לי עוד מכללה בעולם בה לסטודנטית כמוני יש את מספרי הטלפון האישיים של המרצים, כאן למדתי שלא צריך להמתין "שלושה ימי עסקים" כדי לקבל תשובות ועזרה, במכללה אני זוכה לליווי אישי ומהיר וזה עושה את ההבדל."
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל: "נטלי היא דוגמה להתמדה ושקדנות, צעירה חדורת מטרה ומלאת מוטיבציה להצליח, אני מאמינה שנטלי תמשיך להתקדם בתחום שהיא כה אוהבת הנדסת מכשור רפואי."