בחירת מיטות ילדים לבית

קניית פריטי הריהוט הגדולים לבית היא ללא ספק מהדברים להם כדאי להקדיש תשומת לב ומחשבה, שכן מדובר בפריטים שלרוב אמורים לשרת אותנו לאורך זמן רב ולכן חשוב שיהיו איכותיים ומתאימים באמת לצרכים שלנו. דוגמה מצוינת לכך היא קניית מיטות ילדים לחדרי הילדים בבית. אחד מסוגי הפריטים החשובים ביותר, אותם חשוב לקנות בצורה מושכלת ונבונה. צילום: האוס אין

על מה חשוב להקפיד בעת קניית מיטות ילדים? בפרט, מהן כמה מהאפשרויות המרכזיות והאטרקטיביות ביותר בתחום זה שכדאי לכולם להכיר?

• על מה חשוב שנקפיד בעת רכישת מיטת ילדים?

אז מה חשוב להכיר ולקחת בחשבון בבואנו לבחור מיטות ילדים לבית? ובכן, נקודה ראשונה וחשובה ביותר היא כמובן איכות המזרון. אל תסתפקו בכל מיטת ילדים שמישהו במשפחה אולי העביר, אלא הקפידו לרכוש מיטה המגיעה עם מזרון איכותי וטוב, כזה המתאים לגוף הקטן של ילדים בגילאים הרלבנטיים (כלומר – גילאי הילדים שלכם). חשוב להבין כי ילדים נמצאים בשלבים קריטיים של צמיחה וגדילה, ולכן זקוקים גם למזרון טוב, מתאים ותומך עליו יישנו במשך שעות ארוכות מדי לילה. זה יכול להשפיע על התפתחות הגוף שלהם, לסייע למנוע כאבי גדילה מסוגים שונים ולהבטיח כי הגב והשלד שלהם מקבלים את התנאים הטובים ביותר למנוחה.
נקודה חשובה נוספת היא כמובן גודל המיטה הכולל (כלומר, הגודל הכללי של המיטה עם המזרון ותוספות אחרות, במידה וישנן כאלו). בדקו ומדדו טוב לפני שאתם רוכשים, והתייחסו כמובן לשאר פריטי הריהוט המרכזיים שאמורים להיות לצד המיטה בחדר הילדים (דוגמת שולחן כתיבה וארון בגדים, למשל) – האם המיטה שאתם חושבים לקנות מתאימה מבחינת גודל השטח הקיים? האם היא תהפוך את החדר לצפוף ואת ההתנהלות בו למסורבלת? חשוב גם להשאיר לילדים מקום לשחק בחדר שלהם, ובכל השיקולים האלו יש להתחשב כאשר שוקלים איזו מיטת ילדים לרכוש.

מיטה וחצי, מיטות קומותיים ועוד – אפשרויות למיטות ילדים שכדאי להכיר

קיימות אפשרויות מעניינות רבות למיטות ילדים איכותיות כיום שכדאי לכל הורה להכיר. דוגמה מצוינת לכך היא מיטה וחצי – מיטה ברוחב שבין זה של מיטת יחיד לזה של מיטה זוגית. מיטה וחצי מתאימה לילדים גדולים יחסית אשר נמצאים בשלבי המעבר מהילדות לנערות ולבגרות, מעוניינים כבר במיטה גדולה יותר אך עדיין אינם מוכנים (און שאין מקום בחדר שלהם) למיטה זוגית. מיטה וחצי מתקבלת במקרים רבים כפתרון מצוין ומקובל על כל הצדדים –  הילדים/נערים וההורים גם יחד. שווה בדיקה במידה והילדים שלכם כבר מתחילים להיות גדולים…
אפשרות נוספת, אשר עשויה להתאים לילדים קטנים יותר, היא של מיטת קומותיים. ניתן למצוא כיום מיטות קומותיים מעוצבות ומסוגננות במיוחד, ומדובר בפתרון מעולה לצורך חיסכון במקום. מתאים כמובן לחדר בו מתגוררים שני ילדים, אך קיימות גם מיטות קומותיים ליחידים – המיטה עצמה מוגבהת, ומתחתיה יש מקום למקם שולחן כתיבה, למשל. גם כן פתרון מעולה שמאפשר לילד/ה לישון גבוה כמו שילדים אוהבים בדרך כלל במיטות קומותיים, ולחסוך כך בשטח יקר ערך בחדר הילדים.

לקטלוג מיטות ילדים היכנסו לאתר רשת הרהיטים לחדרי ילדים ונוער האוס אין בקישור