בזכות עפולה: הפועל נצרת עילית לא ירדה לליגה א'

ששי הוריד את סאסי ליגה: עפולה סיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול הפועל ירושלים (ירדה ליגה), ועל הדרך גם הצילה את נצרת עילית מנשירה לליגה א'. לנצרת עילית תהיה הזדמנות להבטיח את ההישארות דרך משחקי המבחן מול כפר קאסם

באו לעזרת השכנה: המחזור האחרון בליגה הלאומית בכדורגל נערך היום (שישי) עם 6 משחקים, כשלוש קבוצות עדיין נלחמות על ההישארות שלהן בליגה, ביניהן הפועל נצרת עילית.
הפועל הפועל נצרת עילית אירחה בבית את ראשון לציון ובאה בידיעה שניצחון ביתי יבטיח לה לפחות את המקום ה-14 שמוביל למבחנים. אלא שחניכיו של יוסי זוזוט לא עמדו בלחץ ורשמו הפסד ביתי 0:2 מול ראשון לציון, שגרם לדפיקות לב מואצות באצטדיון גרין. למזלה של נצרת עילית, הפועל עפולה רשמה תוצאת תיקו 1:1 בטדי מול הפועל ירושלים, שנשרה לליגה א' אחרי 6 עונות בליגה השנייה.
יש לציין כי הפועל עפולה הופיעה למשחק עם סגל דליל במיוחד כשהיא חסרה לא מעט שחקני הרכב בולטים, ולמרות זאת הקבוצה הפגינה ספורטיביות עד הרגע האחרון ולא היה חסר שהיא תצא עם גם הניצחון בטדי.
כאמור בזכות התיקו של עפולה, הפועל נצרת עילית שמרה על המקום ה-14 בטבלה שמוביל למבחני ההישארות, שם היא תפגוש לשני משחקים את כפר קאסם שניצחה היום את עירוני טבריה בגמר המחוזות של ליגה א'.