בושה וחרפה: מכות ואיומים במשחק של טבריה מול גלבוע

בסיום הניצחון 0:1 של טבריה על גלבוע התפתחה מהומת ענק בין שחקנים וחברי הנהלה משני הצדדים. גורמים בגלבוע טענו: "שלום עקיבא הצית את האש, וההנהלה שלהם חיממה את האווירה". אייל ברזני: "היו"ר שלהם איים עליי". זוהר יצחק בתגובה: "הכל המצאה. ברזני הוא זה שקילל את כולם והשתולל ועובדה גם קיבל אדום"

שוב אלימות במגרשים, ושוב זה קורה בטבריה: עירוני טבריה גברה 1:0 על אסי גלבוע משער דרמטי שהובקע בדקה ה-90 ע"י עידן שפשה. לטענת אנשי אסי גלבוע, הקשר שלום עקיבא שבישל לשפשה את השער הדרמטי הסתובב אחרי השער לכיוון הספסל של גלבוע והתגרה ביושבים שם.
מכאן הדרך למהומה הייתה קצרה מאוד. בהמשך, התפתחה מהומת ענק על כר הדשא בין שחקני וחברי הנהלה משני הצדדים, שגרם לשופט לעצור את המשחק.

"יו"ר עירוני טבריה זוהר יצחק איים עליי בסיום המשחק ואמר לי "אתה לא תצא מכאן'. והבן שלו גם תקף אותי ונתן לי אגרוף מאחורה. ולמרות כל זה, אני זה שהורחקתי באדום", כך טוען מגן אסי גלבוע אייל ברזני.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• אנשי אסי גלבוע: פשוט בושה וחרפה לכדורגל

גורמים באסי גלבוע סיפרו: "ההתנהגות של הנהלת טבריה הייתה פשוט בושה וחרפה לכדורגל. ההנהלה שלהם חיממה את האווירה. ושלום עקיבא הצית את כל הבלגן כשאחרי השער שלהם הסתובב לספסל שלנו ואמר "זיינו אתכם". ההחלטה של השופט הייתה עוד יותר שערורייתית כי אייל ברזני לא רק שחטף מכות הוא גם הורחק באדום. איפה נשמע דבר כזה?".

• יו"ר טבריה זוהר, מספק זווית אחרת לאירועים

יו"ר עירוני טבריה, זוהר יצחק, סיפק את הגרסה שלו לאירועים המבישים ואמר: "אף אחד לא תקף ולא איים על אייל ברזני. שיפסיקו לחפש כותרות. בסיום המשחק הייתה התקהלות של השחקנים ובירידה מהמגרש אייל ברזני השתולל וקילל את כולם. ניגשתי להרגיע אותו. כולם חשבו שאנחנו הולכים לריב, אבל לא היה שום דבר. השופט ראה שהוא התפרע והוציא לו אדום". לגבי הטענה שבנו תקף אייל בזני, הוסיף זוהר יצחק: "הכל המצאה ושטויות. הבן שלי היה בכלל ביציע".

שלום עקיבא אמר בתגובה: "אני מודה שחגגתי להם מול הפרצוף ולא מצטער על כך. אסי גלבוע באה לשחק מגעיל ורק העיפה כדורים מחוץ למגרש. ואייל ברזני זה שהשתולל וקילל את כולם".