בהשקעה של 8 מיליון שקלים: מתחם שוק חדשני בעפולה

בשורה קולינארית-תרבותית לתושבי הצפון: מתחם בילוי ופנאי חדש יוקם בעפולה באזור ה"שוק החדש" באזור התעשייה בעיר. במתחם, שישתרע על פני שטח של כ- 6,000 מ"ר תימכר תוצרת חקלאית טרייה של חקלאי העמק, בדוכנים מעוצבים, לצד מתחם "Box Park" שיורכב ממכולות ויאוכלס בחנויות לייף סטייל, אופנה, אמנות ומזון רחוב. עוד צפוי במתחם החדש: אטליז איכותי, בר דגים, מאפיית ממתקים ערביים אותנטיים, חנות טבע ובריאות, פטיסרי ומשתלה אורבאנית/ הדמיה: מעוז הראל

בשורה חדשה לתושבי הצפון: קבוצת "מעוז הראל בע"מ" משיקה בפאתי עפולה מתחם שוק בקונספט ייחודי וחדשני המשלב קולינריה, צרכנות ותרבות פנאי. במתחם, שישתרע על פני שטח של כ- 6,000 מ"ר באזור השוק החדש, תימכר תוצרת חקלאית טרייה של חקלאי העמק, בדוכנים מעוצבים, לצד מתחם "Box Park" שיורכב ממכולות ויאוכלס בחנויות Pop-Up, לייף סטייל, אופנה, אמנות ומזון רחוב Street Food -.

• "העסקים שיאכלסו את השוק נבחרו בקפידה, בסטנדרטים המקובלים בשווקים הגדולים בעולם"

המתחם יכלול בנוסף מרחב הופעות ואירועים מיוחדים, מדרחוב מרכזי של חנויות, פאבים ובתי קפה, דוכני גלידה והפעלות, ולצדם אטרקציות בילוי ופנאי לכל המשפחה כמו מסלול טרקטורונים חשמליים לילדים, מתחם משחקים חדשני וג'ימבורי מאובזר לפעוטות.
לדברי היזמים, "העסקים שיאכלסו את השוק נבחרו בקפידה, בניסיון להביא לתושבי הסביבה עוגנים של חוויית קניה ופנאי איכותית, בסטנדרטים המקובלים בשווקים הגדולים בעולם. בין השאר, יפעלו במתחם: אטליז איכותי, בר דגים, מאפיית ממתקים ערביים אותנטיים, חנות טבע ובריאות, פטיסרי ומשתלה אורבנית.
בהקמת המתחם יושקעו כשמונה מיליון שקלים, ועלות שטחי המסחר עבור העסקים הנה החל מ- 90 שקלים למטר, בתוספת דמי ניהול.
על התכנון האדריכלי של המתחם אמון משרד גליל אדריכלים, המתמחה בין היתר בתכנון והקמת שווקים ברחבי העולם, ומי שהגה את תכניות המתחם העפולאי המקורי לפני כ-15 שנה. עובדה זו, לדברי היזמים, תייצר איזון בין ערכי השימור והכבוד להיסטוריה של המקום, לבין הרצון לבוא עם בשורה של חדשנות ברמת הקונספט, החוויה וגם הנראות של המתחם.


המתחם יכלול מרחב הופעות ואירועים מיוחדים, מדרחוב מרכזי של חנויות, פאבים ובתי קפה, דוכני גלידה והפעלות, ולצדם אטרקציות בילוי ופנאי לכל המשפחה כמו מסלול טרקטורונים חשמליים לילדים, מתחם משחקים חדשני וג'ימבורי מאובזר לפעוטות


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד מוסרים היזמים כי, "בחרנו בעפולה כלוקיישן אטרקטיבי הודות לפוטנציאל הגלום בה כעיר מתפתחת, הצומחת בקצב מואץ ומושכת אוכלוסיות חזקות לאזור, יחד עם היותה עיר מרכזית המספקת שירותים למאות אלפי תושבים בסביבתה הקרובה. בנוסף, זיהינו את הצימאון של תושבי העיר בפרט וה"צפוניים" בכלל למתחם שיאפשר חוויית בילוי תרבותית, מחוץ לקופסה, כפי שהיא מתקיימת בערים נוספות בארץ ובעולם. נוסף על כך, עפולה מהווה נקודה אסטרטגית למטיילים בצפון הארץ, כך שהצפי הוא גם לתנועה ערה של תיירים ומטיילים, שיעצרו לבלות, ליהנות, להצטייד ולקנות במתחם. אין ספק כי השוק יספק למבקריו תמהיל משובח של תוצרת טרייה באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים תחרותיים, לצד חוויית קניה ופנאי יוצאת דופן ועשירה".

• זירת מסחר שוקקת

שלב א' של השוק צפוי להיפתח כבר בחודש אוקטובר, ויפעל בימים רביעי עד שבת, 10-22. בימי חמישי צפוי השוק לפעול במתכונת של שוק לילה תוסס – Night Market, עד לשעות הקטנות. עוד יפעל השוק בימים בהם מתקיימים בתחומו אירועי תרבות מיוחדים.
שלב ב', שיכלול מתחם מסחרי המשתרע על פני שטח של כ-1500 מ"ר, צפוי להיפתח בחודש ינואר בשנה הבאה, ולהשלים את סל הקניות והבילוי שמציע השוק, עם מסעדות שף, חנויות ועסקי מזון נוספים.
היזמים הודו לראש עיריית עפולה יצחק מירון ולמנכ"ל החברה הכלכלית תומר חדד על התמיכה והסיוע לקידום המיזם המסחרי, שעתיד להחזיר לעפולה את התואר "בירת העמק" ולמצב אותה כאבן שואבת לתרבות פנאי איכותית, בד בבד עם יצירת זירת מסחר צרכנית וערה שתייצר מאות מקומות עבודה חדשים ותחזק את הקהילה בעיר.