בהפועל בית שאן רוצים ליגה לאומית, רוח גבית לקבוצה מראש העיר

הצהרת כוונות בבית שאן לאחר הודעתו של ראש העיר בן שטרית כי "המקום של הפועל בית שאן מכל הבחינות הוא בליגה הלאומית", בהנהלה עמלים בימים אלה על בניית הסגל וגיבוש תקציב הולם לעלייה, מוריס אוזן חתם וימשיך לעמוד  על הקווים של בית שאן. 

לאחר עונה לא פשוטה שעברה על הפועל בית שאן, בימים אלו התגייסה העירייה לסיים את התחייבויות השכר של הקבוצה לשחקנים והעבירה סיוע כספי בגובה של 175 אלף ₪, שיאפשר להנהלת המועדון ולהתפנות לבניית הקבוצה לקראת העונה הבאה.

מנכ"ל הקבוצה אורן מנחם אמר לעמקניוז כי העברת הכסף מהעירייה אפשרה לסיים חובות ולשלם לשחקנים את משכורת  אפריל, לשלם למס הכנסה, ביטוח לאומי והוצאות ספקים. מנחם מסר עוד כי הכוונה היא להגדיל את התקציב עונה הבאה במטרה לבנות קבוצה עם סגל שחקנים שיתמודד על העלייה לליגה הלאומית. מנחם ציין את הירתמותו של ראש העיר בן שטרית שבזכות התמיכה הכספית של שהעבירה העירייה תוכל הקבוצה להתמקד בעונה הבאה.

השחקנים חוגגים סיום עונה במעמד ראש העיר
השחקנים חוגגים סיום עונה במעמד ראש העיר

מעיריית בית שאן נמסר כי מכיוון שראש העיר בן שטרית רואה בחשיבות קיומה של קבוצת הכדורגל בעיר, ומכוון מעלה לליגה הלאומית,  הוא מנסה לגייס תקציבים שיאפשרו את פעילותה הסדירה של הקבוצה בעונה הבאה.

בן שטרית: "המקום של הפועל בית שאן הוא בליגה לאומית מכל הבחינות: מתקן, קהל, היסטוריה, מסורת. החזון שלי שבתוך שנתיים הקבוצה תצליח להעפיל אל הליגה הלאומית,  בעונה הקרובה או זאת שאחריה,  אנחנו משקיעים מאמצים רבים וממושכים להגדיל את התמיכה בקבוצה שכיום עומדת על תקציב של כ- 900.000 ₪. נעשה מאמצים עליונים לגייס עוד 600.000 ₪ ובתקציב של מיליון וחצי ש"ח אפשר יהיה לדבר על עלייה" אומר בן שטרית

• מוריס אוזן חתם לעוד עונה

ראשי הפועל בית הודו לראש העיר ולמחזיק תיק הספורט וסגן ראש העיר אליעזר כהן זדה על תמיכתם החשובה והמוערכת בקבוצה. המנכ"ל בן מנחם ביקש עוד להודות  גם לקהל המקומי שתמך בקבוצה לאורך כל העונה ולחברי מועדון האולטראס המעודדים ודוחפים את הקבוצה. "אנחנו מאמינים שבעונה הבאה גם הקהל יחזור ליהנות מהקבוצה", סיכם מנחם.

כאמור, בקבוצה משדרים רוח אופטימית ומכוונים גבוה לקראת העונה הבאה. המאמן מוריס אוזן ימשיך עונה נוספת לאחר שהאריך את חוזהו ובימים אלה מתחילים בהפועל בית שאן להתמקד בנושא בניית הסגל ובניית תקציב הולם לקראת העונה הבאה.