בדרך להגשים חלום? מראד יצטרף להפועל חיפה

מאמן האדומים מליגת העל, אלי כהן, שוחח עם הקשר המוכשר של הפועל בית שאן בעונה האחרונה שיחל להתאמן עם הקבוצה החל מיום ראשון. שתי הקבוצות מהלאומית ממתינות להתפתחויות, הפועל הרצליה והפועל רובי שפירא גם פנו רשמית לשחקן. צילום: "בסט בול"

מלפפון מבוקש: זו כנראה הולכת להיות העונה ששלומי מראד חיכה לה הרבה שנים. אחרי ששיחק בליגת העל במדי הפועל רמה"ש אך מיעט לקבל שם הזדמנויות הוגנות, יצטרף הקשר המוכשר להפועל חיפה מליגת העל. מאמן האדומים, אלי כהן, שוחח עם מראד והביע התעניינות בו עוד לפני שביום ראשון הקרוב יחל השחקן להתאמן באופן רשמי בקבוצה. המו"מ בין הצדדים צפוי להימשך בימים הקרובים.

בתוך כך, רבות האפשרויות עבור מראד. קבוצות הליגה הלאומית, הפועל ראשל"צ והפועל פ"ת הביעו עניין בשחקן וממתינות להתפתחויות מולו. גם בליגה א' שלומי מראד הוא אחד המלפפונים החמים של הקיץ. לא פחות מ-9 קבוצות פנו אליו והציעו לו לחתום בשורותיהן, כאשר הבולטות שבהן הן כמובן שתי המועמדות הבכירות לעלייה ללאומית בתום העונה: הפועל 'רובי שפירא' והפועל הרצליה. שתי הקבוצות פנו לשחקן רשמית וממתינות להחלטתו. בסביבת השחקן מדברים על "אחת התקופות החשובות בקריירה של שלומי. הוא עובד קשה כל כך הרבה שנים, זה הזמן לקצור את הפירות".