בדקה ה-90: עטר הבן ניצח את עטר האבא

אוהד רבינוביץ העלה את נצרת עילית ליתרון (22), יובל שוואט איזן בדקה (73), אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לרועי עטר (הבן של מאמן עפולה) שכבש בדקה ה-90 בדרך לניצחון 2:1 שאולי ישאיר את נצרת עילית בלאומית. באדיבות פייסבוק הפועל עכ

 

הדרבי האזורי בין הפועל עפולה להפועל נצרת עילית הסתיים בניצחון דרמטי של הקבוצה האורחת מנצרת, שניצחה 1:2 בדקה ה-90 ועשתה צעד חשוב בדרך להישארות. ומי כבש את שער הניצחון? כן, כן, רועי עטר, בנו של מאמן הפועל עפולה ראובן עטר שנכנס כמחליף וקנה את עולמו עם שער דרמטי.
כאמור, מאמן הפועל עפולה ראובן עטר עמד בפני סיטואציה לא פשוטה בשעה שהוא שיחק ראש בראש נגד הבן שלו רועי שמשחק בנצרת עילית.
רגע לפני המשחק הרגיש חוקרי ויצמן יער פנו לראשי הפועל עפולה והודיעו להם שהם מגיעים היום למשחק בגלל דיווח אנונימי, לכאורה, על כוונות לא כשרות לגבי אחד ממשחקי התחתית בלאומית. היו"ר דני אסולין לא מתרגש ואמר: "אין לנו בעיה שהם מגיעים. אנחנו בעד ספורטיביות עד הסוף, ובאים במטרה לנצח את שני המשחקים שנותרו. כמו בכל שנה קבוצות שמסובכות בתחתית נוהגות להלחיץ ומפיצות שמועות סתמיות".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כמו כן, בצעד חריג נכנס נשיא המועדון לשיחה עם השחקנים לפני המשחק והבהיר להם על חשיבות המשחק והרעשים מסביב.
דקה 23: סרדל הגביה כדור לרחבה ואוהד רבינוביץ שהיה חשוף לחלוטין נעץ מקרוב פנימה. 1:0 לזכות האורחים. בפתיחת המחצית השנייה מוטי מלכה פירפר את הגנת עפולה אך החמיץ ממצב קורץ. בדקה ה-73: יובל שוואט הצליח לאזן את התוצאה אחרי כדור קרן של גיא דיין. עפולה הגיעה לעוד כמה מצבים קורצים והחמיצה. מנגד, בדקה ה-90: רועי עטר, דווקא הוא כך רצה הגורל, כבש את שער הניצחון, שאולי ישאיר את הפועל נצרת עילית בליגה הלאומית. למקרה שתהיתם, הוא לא רץ להתחבק עם אבא ראובן.