בדיחה עצובה: ראובן עטר עשוי "לחתוך" מעפולה ולעבור לאשדוד

רגע לפני משחק גביע הטוטו מול אחי נצרת, בהפועל עפולה הופתעו לגלות שהמאמן ראובן עטר עשוי לעבור לאשדוד. גורם בהנהלה: "אנחנו בהלם". שחקן בקבוצה: "פשוט הזוי". בינתיים אף אחד משחקני הרכש לא עבר בבקרה

יעזוב עוד לפני שהתחיל? יומיים אחרי שהקבוצה חזרה ממחנה אימונים מוצלח בסרביה ורגע לפני משחק גביע הטוטו הערב מול אחי נצרת, בהפועל עפולה קיבלו היום (ה') בשורה מדאיגה שהכניסה את כל המערכת לסחרור רציני. כאשר לראשי הקבוצה והשחקנים נודע באופן פתאומי כי המאמן ראובן עטר מנהל מו"מ מול אשדוד מליגת העל ועשוי לעבור לקבוצה מעיר הנמל.
אגב, מקרה דומה קרה בהפועל עפולה לפני כשלוש שנים כאשר המאמן ירון הוכנבוים "חתך" לקבוצה וחתם בהפועל עכו מליגת העל.


וזה לא סוף לצרות שיש בקבוצה. לפני שעה קלה נודע כי אף אחד משחקני הרכש החדשים בהפועל עפולה לא עבר בבקרה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מיותר לציין כי ההנהלה וגם השחקנים קיבלו את הבשורה בהפתעה גמורה. שחקן בקבוצה אמר: "פשוט הזוי. זה מסוג המהלכים שיכולים לרסק קבוצה. עד שהיה לנו מחנה טוב ונדמה היה שאנחנו פותחים את העונה בצורה אופטימית מגיע עכשיו הסיפור הזה ויכול להרוס הכל".
גורם בהנהלה אמר: "מהבוקר שמענו על זה ואנחנו בהלם. לא ציפינו לזה. לא נעים לעמוד בסיטואציה הזו אבל אין מה לעשות. הערב אחרי המשחק נקיים מסיבת עיתונאים ונודיע באופן רשמי את מה שיש לנו לומר".
וזה לא סוף לצרות שיש בקבוצה. לפני שעה קלה נודע כי אף אחד משחקני הרכש החדשים בהפועל עפולה לא עבר בבקרה. המשמעות: הקבוצה תופיע הערב למשחק גביע הטוטו מול אחי נצרת רק עם שחקנים ששיחקו בקבוצה אשתקד ועם שחקני נוער. אגב, על פי העדכונים האחרונים רק 5 קבוצות בלאומית הצליחו לעבור את משוכת הבקרה בשלום.