בגלבוע נערכים לפתיחתו של ביה"ס חדש לכדורגל

לקראת פתיחת ביה"ס לכדורגל בגלבוע בחסות מכבי חיפה, אותו זכי הרוניאן, אירח ראש המוא"ז הגלבוע עובד נור את יניב כהן, מנהל מחלקת הנוער במכבי חיפה, שהגיע למגרש המחודש בעין-חרוד, במסגרת הכנות המועצה לפתיחתו של ביה"ס חדש לכדורגל תחת הניהול המקצועי של חיפה

בגלבוע הולכות ונשלמות ההכנות לפיתוח זרוע הכדורגל, שכמו אחותה מהכדורסל, תהיה שם דבר בספורט הישראלי בגילאי הנוער והילדים.
השבוע אירח עובד נור (ראש המועצה), את יניב כהן, מנהל מחלקת הנוער במכבי חיפה, שהגיע למגרש המחודש בעין-חרוד, במסגרת הכנות המועצה לפתיחתו של ביה"ס חדש לכדורגל, אשר יפעל תחת ניהול מקצועי של קבוצת הפאר מליגת העל.
"שלבי פיתוח הכדורגל בגלבוע כוללים השקעות בתשתיות, במתקנים ובהון האנושי כמו מאמנים איכותיים". אומר עובד נור, ראש המועצה.
"ספורט בגלבוע הוא לא רק הישגיות ותחרותיות, הוא קודם כל חינוך והנחלת ערכים, ואנו שבעי רצון משיתוף הפעולה הנרקם עם מועדון פאר כמכבי חיפה, וגאים במיוחד על הזהות הערכית שמצאנו בשותפינו."
ביה"ס הספר לכדורגל בגלבוע, מנוהל ע"י זכי הרוניאן (מרכזים קהילתיים), במטרה לקדם ולעשיר את תחום הכדורגל עבור הדור הצעיר בגלבוע. כחלק משלבי התארגנות הקבוצות יתקיימו בחודש הקרוב (דצמבר) מספר אימונים פתוחים לקהל הרחב, וזו במטרה לאפשר לילדים והוריהם, להיחשף לפעילות המקצועית המתוכננת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהמשך לדברי ראש המועצה, הרי שפיתוח זרוע הכדורגל בגלבוע נשען גם על מאמנים מנוסים ובעלי ידע רב כדקל עיני (מולדת) ויובל שטרית (מיטב), וכן, אולג זובטוב וג'וני טננבאום אשר במסגרת ביה"ס לכדורגל גלבוע-מכבי חיפה, יעניקו את יסודות הספורט הפופולארי.
ההתקשרות בין מוא"ז הגלבוע למועדון מכבי חיפה, כוללת מתן חסות מקצועית מקיפה לרבות איתור שחקנים מהגלבוע לטובת קבוצות מכבי חיפה, וביגוד מקצועי לילדי הגלבוע.
בנוסף, זוכים מאמני הקבוצות לליווי מקצועי הדוק, ובמקביל תאפשר מכבי חיפה, לשחקני בית הספר להשתלב בטורנירים שעורך המועדון.
"החיבור הזה נבע מכך שמדובר בשני גופים מאוד דומים מבחינת הפרופיל הערכי", אומר בגאווה יניב כהן, מנהל מחלקת הנוער במכבי חיפה. "זה אומר דגש מרגש על חינוך ערכי לילדים ולנוער, תרבות קהילתית וחיים משותפים מוצלחים. אנו שבעי רצון ממה שראינו עד כה ובטוחים שביחד נמשיך לצמוח", אומר כהן.