טבעון: בשבת טורניר בדמינטון

שחקני מועדון הבדמינטון מתכוננים בימים אלו לקראת טורניר הליגה האישית הארצית, שיתקיים בשבת הבאה באולם הספורט של אורט גרינברג בטבעון.
טורניר הליגה האישית בבדמינטון הינו אירוע ספורטיבי מרתק המתקיים מספר פעמים בשנה, במסגרתו מתכנסים בכירי שחקני הבדמינטון בישראל לתחרות על צבירת נקודות לדירוג האישי. לטורניר הקרוב צפויים להגיע שחקנים שונים מכל מועדוני הבדמינטון בישראל. הטורניר מאופיין במשחקים ברמה הגבוהה ביותר המשוחקת כיום בישראל, ולרוב מאופיינים במפגשים מורטי עצבים המוכרעים רק ברגעי הסיום, על חודה של נקודה.

למועדון הבדמינטון של טבעון תהיה נציגות של מספר שחקנים בכירים אשר יתמודדו על צבירת ניקוד לדירוג האישי. לקהל שיגיע צפוייה הנאה רבה ותחרות ברמה גבוהה במיוחד. הכניסה חופשית.

בטורניר תהיה נציגות בכירה לשחקני נבחרת הבדמינגטון של טבעון
בטורניר תהיה נציגות בכירה לשחקני נבחרת הבדמינגטון של טבעון

ענף הבדמינטון (Badminton – נוצית), הוא ספורט אולימפי משוחק על ידי מחבט וכדור מורכב מבסיס ונוצות, ונקרא נוֹצִית (כשם המשחק). במשחק מתחרים שני יחידים או שני זוגות, שמטרתם היא לחבוט את הנוצית מעל הרשת כדי שתפגע ברצפת מגרשו של היריב, או שהוא לא יוכל להחזיר אותה בהצלחה. בעברית נקראים שחקני המשחק 'נוצאים' או שחקני 'נוצית'. המשחק נערך במגרש עם רשת באמצע.

לפרטים: אסף דוד 054-5206976