אשכול העמקים: השכר השעתי של נהגי סופרבוס יעלה ל-50 ש"ח

"תוספת זו בשכר נובעת מתוך האמונה כי לנהגי התחבורה הציבורית ככלל ולנהגי סופרבוס בפרט, מגיעים התנאים המיטיבים ביותר", אומרים בחברה.
צילום: סופרבוס

חברת התחבורה הציבורית סופרבוס, מקבוצת בליליוס, חתמה על הסכם עם ארגון העובדים להעלאת שכר נהגיה באשכולות הפעילות בעמקים. שכר הבסיס השעתי החדש עלה בפעימה הראשונה ביולי ל-47 ש"ח, והוא עתיד לעלות בשתי פעימות נוספות בחודשים הקרובים: החל מחודש אוקטובר 2022, השכר יהיה 48 ש"ח סה"כ. בחודש ינואר השכר יעלה ועמוד על 50 ₪ ש"ח סה"כ.
סופרבוס מפעילה את אשכול העמקים ב-7 השנים האחרונות. בתקופה זו החברה הרחיבה את פעילותה באזור, הוסיפה קווים והגבירה תדירויות וכעת היא מפעילה במסגרת אשכול העמקים קווים עירוניים, בינעירוניים ואזוריים. אזור הפעילות כולל את הערים: יקנעם עלית, קריית טבעון, דאלית אל כרמל-עוספיה, עפולה, בית שאן, מגדל העמק, טבריה ועמק יזרעאל.
לצד זאת החברה מעדכנת כי פתחה בית ספר לתחבורה באזור אשכול העמקים. בית הספר החדש יאפשר למי שמעוניין לשמש כנהג אוטובוס בחברה לקבל הכשרה מלאה ולהוציא רישיון נהיגה מותאם.
אלי בליליוס, ממייסדי ובעלי חברת סופרבוס: "אנו שמחים להודיע על העלאת שכר נהגי סופרבוס. תוספת זו בשכר נובעת מתוך האמונה כי לנהגי התחבורה הציבורית ככלל ולנהגי סופרבוס בפרט, מגיעים התנאים המיטיבים ביותר. הנהגים הבאים במגע יום יומי עם אוכלוסיית הנוסעים, הם האלמנט החשוב ביותר בחברה ואנו שואפים להמשיך ולשפר את תנאי העסקתם, בכלל אשכולות החברה ובאשכול העמקים בפרט. סופרבוס מגייסת כוח אדם נוסף באופן מתמיד ואנו שמחים לספק עבורו את המעטפת הדרושה, החלק מהכשרה ומרכזי מנוחה, וכלה בשכר ותנאים סוציאליים".