ארצי פרטי: "רמה"ש הוכיחה שהיא שווה יותר ממקום 8"  

מנכ"ל גלבוע/גליל דרוך לקראת המשחק השני בסדרת רבע הגמר מול רמה"ש: "מצפה לנו קרב קשה". מנהל הפועל עפולה, עודד עקיבא, מפרגן לקהל המקומי: "כמו תמיד כשזה מגיע למאני טיים הקהל העפולאי מוכיח את עצמו. הניצחון הראשון הושג הרבה בזכות הקהל הנפלא"

עם כל הכבוד לעונה הסדירה במשחקי הפלייאוף לא פעם פערי המיקום מתבטלים ומתפתחים משחקים לא צפויים בניגוד לתחזיות המוקדמות. כך היה גם המשחק הראשון בסדרת רבע הגמר עבור גלבוע/גליל והפועל עפולה, שאומנם צלחו את המשימה וניצחו אבל לא כפי שכולם ציפו.

מצד אחד כולם ציפו שהמוליכה גלבוע/גליל תדרוס את השמינית בטבלה א.ס רמה"ש ובסופו של דבר היה זה נגמר ב-69:73, כשהקבוצה מהשרון נותנת פייט אדיר (חזרו מפיגור 18). מצד שני כולם דיברו על משחק צמוד בין הפועל עפולה שסיימה רביעית וחסרה את זיו בן צבי למכבי ר"ג החזקה שסיימה חמישית וכבר ניצחה במהלך העונה הסדירה בבירת העמק.

הלך קשה במשחק הראשון. סיגרס בולך בכל הכוח אל הסל של רמת השרון
הלך קשה במשחק הראשון. סיגרס הולך בכל הכוח אל הסל של רמת השרון

אלא שבסופו של דבר חניכיו של רועי פרל רשמו ניצחון משכנע 88:73 שהעניק להם 1:0 בסדרה. לקראת המשחק השני בסדרה, שייערך ביום ראשון הקרוב,שמענו את אנשי גלבוע/גליל והפועל עפולה על ההתרשמות שלהם מהמשחק הראשון בסדרה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מנכ"ל גלבוע/גליל ארצי פרטי אומר: "מה שהיה בעונה הסדירה זה פחות מעניין כי בפלייאוף כל המיקומים מתבטלים. רמת השרון אומנם סיימה את העונה הסדירה במקום השמיני אבל יש לה חומר שחקנים ששווה יותר מזה והם הוכיחו את זה במשחק מולנו.
העובדה שהם חזרו מפיגור 18 מוכיחה שיש לקבוצה הזו אופי. אנחנו מאוד מעריכים ומכבדים אותם. עברנו משוכה לא קלה בכלל. ההפרש הוא לא משמעתי כי ניצחון הוא ניצחון.
מצפה לנו קרב קשה ביום ראשון ואנחנו מקווים לסיים את הסדרה כבר במשחק הקרוב, אם לא אז חייבים לעשות את זה במשחק השלישי מול הקהל שלנו בגן נר".

1:0 לעפולה בסדרה מול יציע אדום מלא. צילום ארכיון
1:0 לעפולה בסדרה מול יציע אדום מלא. צילום ארכיון

מנהל הפועל עפולה, עודד עקיבא, פרגן לקהל המקומי שהגיע בהמוניו (600 אוהדים) וסיפק תצוגת עידוד נפלאה: "כמו תמיד שזה מגיע למאני טיים הקהל העפולאי מוכיח את עצמו ומפגין עוצמה אדירה. מגיע גם פירגון גדול לילדי מחלקת הנוער שהיו חלק משמעותי בעידוד של הקהל. הרבה בזכות הקהל המדהים הזה השגנו את הניצחון. אני מקווה שגם לר"ג ילוו אותנו, שם צפוי לנו משחק קשה מאוד".