אסי גלבוע עם ניצחון שני רצוף: "אפשר להגיד שיצאנו מהמשבר"

הקבוצה של רפי בוסקילה רשמה ניצחון שני רצוף לאחר שגברה בדרבי האזורי על הפועל מגדל העמק 0:1 משער דרמטי של שינהר מורד בדקה ה-84. שחקן בקבוצה: "יש פה חומר שחקנים טוב שמסוגל לקחת את הקבוצה למקום אחר"

בגלבוע מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה. אחרי פתיחת עונה מזעזעת ואינספור שינויים בסגל, אסי גלבוע מתחילה לאט לאט להתייצב ולעמוד בציפיות.
ֻהקבוצה של רפי בסוקילה רשמה ביום שישי ניצחון יקר לאחר שגברה בדרבי האזורי הטעון מול הפועל מגדל העמק 1:0. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, ודווקא הקבוצה האורחת בראשותו של שלום לוי הייתה עדיפה במעט והגיעה לכמה מצבים לא רעים בכלל. אבל בסופו של דבר מי שיצאה עם שלוש נקודות בקופה זוהי אסי גלבוע המתאוששת, שנהנתה משער ניצחון יקר בדקה ה-84. וזאת לאחר שלידור כהן עם בישול מהסרטים סידר לשינהר מורד כדור מדוד לראש בדרך לניצחון.
הפועל מגדל העמק סוגרת משחק שישי רצוף ללא ניצחון ונראה כי החבורה המוכשרת של שלום לוי נקלעה לסוג של משבר אחרי פתיחת עונה פנטסטית. מנגד, עבור אסי גלבוע המתאוששת זהו ניצחון שלישי בלבד העונה, ושני ברציפות. בסיום המשחק, כצפוי, הייתה חגיגה גדולה בגלבוע. "לא משנה איך היה המשחק אלא מה שחשוב הוא התוצאה. היו משחקים העונה שבהם היינו עדיפים והפסדנו אז מה זה שווה", אמר שחקן באסי גלבוע, "לראשונה העונה אנחנו מחברים שני ניצחונות ואני מקווה ומאמין שיצאנו לדרך חדשה. המשבר? אפשר להגיד בזהירות שהמשבר כבר מאחורינו. בסך הכל יש פה חומר שחקנים טוב שיכול להרים את הקבוצה למקום אחר לגמרי. כמובן שחובת ההוכחה היא על כולנו".