אסי גלבוע נגד ברוך ממן

באסי גלבוע היו מרוצים עד הגג מהניצחון 4:0 על מג'דל כרום, ששבר בצורת של 5 משחקים ללא ניצחון. לירן דניאל: "התפוצצנו על המגרש". הקבוצה תארח היום (12:00) במגרש בבית שאן את מכבי מעלות, שמינתה השבוע למאמן את אקס אסי גלבוע ברוך ממן

אסי גלבוע תנסה לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים, כשתארח היום במגרש בבית שאן (בגלל שזרוע) את האחרונה בטבלה מכבי מעלות (2 נקודות ב-8 משחקים), שמינתה השבוע למאמן את ברוך ממן, שאימן בעונה החולפת באסי גלבוע.

הקבוצה של אבי דנן (בתמונה), שמאז המחזור השני לא טעמה את טעם הניצחון, שברה בצורת של חמישה משחקים ללא ניצחון, לאחר שניצחה במחזור האחרון את מג'דל כרום בצורה משכנעת 4:0.

עד למשחק האחרון אסי גלבוע כבשה 7 שערים ב-7 משחקים, חמישה מהם היו שייכים לאבי מלכה שכבר אינו בקבוצה. במשחק האחרון, לשם שינוי, שחקנים אחרים החלו לתרום את חלקם בהתקפה. כבשו לגלבוע: איימן אבו סאלח, בני סימנטוב, יניב דרעי ורן גולזן, שנכנס כמחליף ותרם שער ובישול.

"זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה", אמר בסיפוק חבר ההנהלה לירן דניאל שנשמע שבע רצון מהיכולת של קבוצתו, "פשוט התפוצצנו על המגרש. זה ניצחון מאוד חשוב עבורנו. הניצחון הזה נותן לנו אוויר לנשימה וגם מרחיק אותנו מהאזור המסוכן. אנחנו מקווים שנצליח לחבר כמה ניצחונות".