אסי גלבוע: מתכננים להביא חלוץ ולשחרר שני קשרים

בקבוצה מהתענכים מבינים שיש להם בעיה רצינית בנושא הבקעת שערים ומעוניינים לחזק את החוד. בהנהלה מבהירים: "אף אחד לא חסין. אנחנו נשחרר שחקנים ונביא חלוץ". סהר כהן מועמד להצטרף

"אנחנו מרגישים פראיירים. אין דרך אחרת לתאר את זה. גם מול כרמיאל/צפת וגם מול באקה שלטנו במשחק והגענו למצבים ובסוף ירדנו מאוכזבים". באסי גלבוע לקחו קשה את ההפסד הביתי 0:1 מול באקה אל גרביה.
בתחילת העונה הייתה אופטימיות גדולה במועדון ובמיוחד לאחר הגעתו של המאמן איתן טייב, אך בינתיים לאחר שלושה מחזורי ליגה הקבוצה השיגה נקודה אחת בלבד ב-3 משחקים, מאזן עלוב לכל הדעות.
התיקו 1:1 מול כרמיאל/צפת וההפסד הביתי 0:1 לבאקה אל גרביה, שני משחקים שבהם אסי גלבוע הייתה עדיפה וספגה שערים בדקות הסיום, חשפו לא רק את החוסר אופי שיש בקבוצה של איתן טייב, אלא בעיקר את הבעיה הרצינית שיש לקבוצה בנושא הבקעת שערים.
"לא יכול להיות שאנחנו מגיעים לשישה ושבעה מצבים בטוחים של כיבוש ובקושי כובשים שער אחד. ככה אי אפשר לנצח. עם כל הכבוד ללידור כהן, אבל הוא לא מספיק לבד. אנחנו חייבים להביא חלוץ נוסף. כמובן שאין כסף פנוי בקופה וזה אומר שאנחנו נצטרף לשחרר לפחות שני שחקנים בכדי להביא חלוץ", אמרו בקבוצה אחרי ההפסד לבאקה.
לפי שעה לא ברור מי השחקנים שיקבלו הודעת שחרור, אך סביר להניח שאלה יהיו שחקנים שמשחקים בקישור, שכן עמדה זו שופעת שחקנים.
הקבוצה של טייב תנסה להשיג ניצחון בכורה בליגה כשתצא למשחק חוץ (ו', 14:30) מול הפועל כפר כנא, שמחזיקה במאזן זהה כמו לאסי גלבוע (נקודה מתוך 9 אפשריות).