אסי גלבוע: "המהפכה עשתה את שלה, רק חבל שלא ניצחנו"

איתן טייב ביצע מהפכה בחולייה האחורית, כשהוא מחזיר להרכב את גיא צרפתי ואיתי שאול. הקבוצה גילתה שיפור ניכר ביכולתה במשחק מול כרמיאל צפת והייתה קרובה לניצחון, אך ספגה שער שוויון בדקה ה-85 והסתפקה רק בנקודה

שבוע אחרי ההשפלה הקשה בבית 1:5 מול קרית אתא, הקבוצה של איתן טייב הצליחה להתאושש עם תיקו 1:1 בחוץ מול כרמיאל צפת.
החולייה האחורית, כפי שהבטיחו במועדון אחרי התבוסה במחזור הפתיחה, עברה מהפכה רצינית. איתי שאול קיבל את המושכות בשער, גיא צרפתי הוותיק חזר לעמדת הבלם והמגן הטרי שהגיע מעפולה, סהר בן מנשה, פתח ב-11. גם בחלק הקדמי היה שינוי בולט, כשעידן דוד פתח על חשבונו של שגיא סבג ששוחרר.
הקבוצה מהתענכים פתחה את המשחק טוב וכבר בדקה ה-17 עלתה ליתרון מרגליו של לידור כהן, שכובש משחק שלישי רצוף. אסי גלבוע הייתה יכולה להגדיל את היתרון אולם חניכיו של טייב החמיצו בלי סוף. וכמאמר הקלישאה: כשלא כובשים אז סופגים. ואכן, 5 דקות לסיום הקבוצה המקומית הצליחה לאזן ל1:1.
באסי גלבוע אומנם יכולים להיות מרוצים מהשיפור ביכולת, במיוחד בצד ההגנתי, אבל מאידך יכולים להיות מאוכזבים שלא יצאו עם שלוש נקודות במשחק שבו היו עדיפים. "שיחקנו טוב והגיע לנו לנצח. אפשר היה לראות שהמהפכה עשתה את שלה. רק חבל שפספסנו שתי נקודות יקרות", אמרו בגלבוע לאחר המשחק.