אסי גלבוע הושפלה 5:1 מול קרית אתא, שלום עקיבא חגג שלושער

מכת פתיחה: אסי גלבוע הובסה בביתה 5:1 ע"י קרית אתא השאפתנית. שלום עקיבא חגג שלושער ושני בישולים מול השוער טארק נטור, שהציג יכולת זוועתית. גיא צרפתי הודח מההרכב. איתן טייב מתכנן זעזועים רציניים בסגל לקראת המשחק הבא

גם בחלומות הכי גרועים לא יכלו אנשי אסי גלבוע, הצוות המקצועי והאוהדים, לדמיין פתיחת עונה כל כך מבישה. הקבוצה של איתן טייב הושפלה היום (ו') בביתה 5:1 מול קרית אתא במחזור פתיחת העונה של ליגה א'.
מלבד שחקני הרכש שהגיעו בקיץ, המאמן טייב עשה מספר שינויים במגרש, והמרכזי שבהם היה ספסולו של הקפטן גיא צרפתי, שאת מקומו תפס קייס זועבי הצעיר.
בנוסף, השוער טארק נטור שקיבל את ההזדמנות מאיתן טייב הציג יכולת זוועתית ולפחות שלושה שערים שספגה הקבוצה היו באשמתו הישירה.
מנגד, עירוני קרית אתא, אחת המועמדות המרכזיות לעלייה, חסרה את הכוכב שלה קובי חסן (מתיחה בשריר התאומים), אבל גם בלעדיו לחבר'ה של רוני דורה היו מספיק כלים איכותיים במגרש.
המשחק הזה היה שייך לאיש אחד בלבד, והוא שלום עקיבא שהגיע בקיץ מעירוני טבריה. 23 דקות הספיקו לשלום עקיבא בכדי לכבוש שלושער מהסרטים (כולל שער מחצי מגרש), ולמעשה במו רגליו ריסק את אסי גלבוע לחלוטין. בהמשך הוא הוסיף שני בישולים למאור סיסו שכבש את הרביעי ולאיתי מנצור שנעץ את החמישי עוד לפני הירידה להפסקה.

הספסל של אסי גלבוע בהלם
הספסל של אסי גלבוע בהלם

עוד במהלך המחצית הראשונה כשהמאמן טייב זיהה את החורים בהגנה, או ליתר דיוק האין הגנה, הוא הקפיץ מהספסל את גיא צרפתי וגיא רפאלי והכניס אותם במקומם של מאור אושרי ולי זלייט.

במהלך הפסקת המחצית אנשי גלבוע נראו המומים לגמרי, ולא ידעו היכן לקבור את עצמם מרוב אכזבה ובושה.
עם פתיחת המחצית השנייה רן גוזלן נכנס בגלבוע והביא איתו מחץ לחלק הקדמי. בעוד ששחקני קרית אתא נראו "שבעים" והורידו רגל מהדוושה, באסי גלבוע הציגו בחצי השני יכולת משופרת. כבר בפתיחת המחצית השנייה בני סימנטוב קיבל הזדמנות לכבוש את הראשון של גלבוע מפנדל, אך החמיץ. חמש דקות חלפו והפעם לידור כהן ניצל ערבובייה בהגנת קרית אתא והצליח לצמק ל-5:1.

לידור כהן מבקיעה לרשתה של קרית אתא
לידור כהן מבקיעה לרשתה של קרית אתא

בסיום המשחק אנשי הגלבוע התכנסו בכדי לחשוב מה לעשות לקראת ההמשך, ולפי שעה שוקלים לבצע זעזוע בהרכב לקראת המשחק הבא, שיתקיים כבר בשלישי הקרוב מול באקה אל גרבייה במסגרת הגביע.