אסי גלבוע: האם היו"ר אוהד אפרים יעזוב בעונה הבאה?

אחרי שנתיים לא פשוטות בתפקיד, יו"ר אסי גלבוע אוהד אפרים עשוי לקחת צעד אחורה בעונה הבאה, כך מעריכים גורמים בסביבת המועדון וטוענים: "הוא צפוי להנמיך פרופיל. העיסוק בכדורגל פוגע בעסקיו הפרטיים"

מי יהיה האיש החזק באסי גלבוע בעונה הבאה? אחרי שנתיים מתישות ומורטות עצבים שהסתיימו בהישארות ליגה דרמטית, יו"ר הפועל אסי גלבוע אוהד אפרים עשוי לקחת צד אחורה בעונה הבאה.
חשוב לציין שאלו היו שנתיים לא קלות עבור איש העסקים (אחיינו של סבח דניאל) שהגיח לעולם הכדורגל די במפתיע ונכנס לעניינים במהירות מפתיעה לא פחות.
הוא נחת במועדון מהתעכנים משתי סיבות. הראשונה הייתה הזיקה החזקה לקבוצה שמנציחה את בן דודו אסי דניאל ז"ל, והסיבה השנייה הייתה הרצון שלו לשקם את הקבוצה שבשנים האחרונות נקלעה לצרות רציניות, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מקצועית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בשנתיים האלה אומנם הצליח אפרים לשקם איכשהו את הקבוצה בפן הכלכלי הודות לניסיון הרב שיש לו בתחום העסקי, אבל מבחינה מקצועית אסי גלבוע הייתה כישלון מוחלט.
בסביבתו של אפרים מעידים כי אלו היו שנתיים מתישות מאוד עבורו, שכנראה יגרמו לו בעונה הבאה לשקול היטב את צעדיו כיו"ר המועדון.
"לא בטוח שהוא יעזוב, אבל בעונה הבאה סביר מאוד להניח שהוא ייקח צעד אחורה. אוהד אולי יהיה שותף לכל המהלכים אבל יעשה זאת מאחורי הקלעים. בכל מקרה הוא צפוי להנמיך פרופיל. הוא עושה את התפקיד בהתנדבות ונראה שהעיסוק בכדורגל פוגע בו לא מעט בעסקיו הפרטיים. במיוחד בשנתיים האחרונות שהקבוצה הייתה במצב קשה בטבלה אז הוא נאלץ להתעסק בקבוצה סביב השעון", כך טוענים גורמים המקורבים ליו"ר אוהד אפרים.